skjønn farge

 

Vi er heldig vi som har hage! Tenker jeg, andre tenker at man bare har masse arbeid. Jeg tenker ikke sånn, og stresser ikke med hagen. Pusler litt rundt hver dag og blir ganske ok når ting blomstrer og mens det er grønt og fint. Litt mer grå og trist utpå sommeren når vannet uteblir! Her jeg bor er det alltid vanningsforbud på sommeren. Huset ligger høyt så får være glad det kommer noen dråper i springen! Hagen greier seg, men den tid den sorg! 

 

Nå er i hvertfall Rododendronen vakker! Vanskelig navn – sier Roddis jeg. 

 

Om litt så blomstrer denne med masse masse blomster! Og den er diger, dobbelt så høy som meg og mer til! Til og med kappet den helt ned et år! Etter dette så gror den som gress! Blir vel et nytt bilde når alle blomstene er utsprunget tenker jeg! Ellers så har jeg begynt å male og sånn utendørs…Litt hver dag så blir det ganske ok før høsten kommer! 

 

Ønsker deg en fin kveld…

8 kommentarer
    1. nydelig rhododendron ,mine blir ikke så frodige i bladverket ,men dei blomstrer no fint uansett da :=) hage er både og ,og jeg tenker en kan lage seg koslige hager om den er lettstelt eller en som må stelles daglig ,det går litt på interesse ,og jeg liker hage jeg ,litt jobb ja ,men det er helt ok

      1. Tusen takk, denne her er så diger altså. Vokser snart over huset. Tror må kappe den litt etter blomstringen.
        Skulle ønske jeg hadde større hage og mer blomster og bed. Men har egentlig fjellhage.
        Så begrenset med dyp jord.

    2. Smart navn – Roddis er kjempefint – og disse er jo digre og lekre! For første gang på mange, mange år, nyter jeg hagearbeidet! Jeg skylder egentlig litt på deg….. du er så positiv – og det smitter! Tusen takk…. Klem <3

      1. Tusen takk. Så gøy da. Hagearbeid er fin trim og mosjon og bøy og tøy og man svetter litt. Helt suverent vettu.
        Jeg synes det er artig å pusle i hagen jeg. Kjøpe planter og ordne og ha det fint ute.
        Bra du også liker det nå! Herlig…Det er noe fred og ro over det og man ble kke stresset.
        Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg