skal skal ikke

 

Jeg var litt usikker hva jeg ville i dag og gikk litt rundt meg selv. Skal jeg bade? Tja….har badet så mye i sommer og hele helgen er det meldt 30 grader så da MÅ jeg bade! Da er det ikke valg for da er det bare sjøen som gjelder. Skal jeg dra til byen? Tja, har vært så mye i byen og spist i sommer….Sånn holdt jeg på og ble ikke enig med meg selv.

 

Men sykkelen vant over meg og jeg tok tråsykkelen til byen og spiste middag og drakk et glass rødvin! Deilg det da, men varmt altså. Men satt i skyggen, og pizza smaker jo alltid. Var også innom og tittet i Idyllhagen Der var det betaling i dag og smekkfullt. I dag var Admiral P der så var jo populært en sommerkveld i juli. Som sagt helt utsolgt og jeg bare hørte på utenfor en stund!

 

 

Fint nytt uterom i byen.

 

 

 

 

 

 

 

Litt godt i glasset en fredag er jo ikke feil.

 

 

Her satt jeg, masse folk når jeg kom og når jeg gikk så var det bare meg og en due!

 

 

 

❤️

 

 

Fikk ikke vært i byen 22. juli ❤️

 

Ønsker deg en fin kveld!

14 kommentarer

Siste innlegg