skal kjøpe meg kokeboka til kokken

 

Endelig satt meg ned litt igjen…rydder i hagen..Trær vokser og må kuttes ned litt..

 

Kokken følger jeg på en side han legger ut! Masse deilige oppskrifter. Så tenkte jeg skulle bestille meg denne boka. Gode oppskrifter på mat jeg liker. Rause, gode gammeldagse matretter. 

 

Sjekk boka her du også: Kokeboka til Gladkokken 

 

Strikkebøker har jeg i grunn nok av nå, pleier alltid å bestille meg en strikkebok når høsten kaller…Men gjør kanskje en vri i år! Blir en kokebok! 🙂

 

Liker du bøker som man kan bla i? Jeg liker egentlig det best..God mandagskveld! 

10 kommentarer
    1. Flinkis😊
      Liker bøker jeg kan bla i jeg også. Men er veldig glad i å lese også da.
      I dag var jeg så heldig at jeg fikk både
      ei kokebok og et par strikke- og heklebøker av besøket mitt. De skal jeg kose meg masse med fremover 😊
      Fortsatt fin kveld til deg også😚

      1. Herlig så heldig du var da! Deilig når bøkene renner inn…Jeg liker best kokebøker å bla i ja, i stedet for nettet…Men lese andre bøker gjør jeg. Nå holder jeg på med den mursteinen jeg fikk av eldste sønn min til bursdagen. Solsøsteren” klem….

    2. Kokebøker er veldig fine å ha. Har en hel stabel. Fikk en for noen dager siden også, om keto. Ellers er det godt og sette seg ned etter utført arbeid :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg