skaffe seg en heiagjeng

 

Det er morgen og torsdag. Dagene går. Men vi gjør så godt vi kan hver dag. Lager oss en gjeng å henge med. Her på blogg, jobben og privat. Som heier oss frem, løfter oss litt. Tar frem det gode i oss. Det er samhold og et felles mål! Gutteklubben grei er ute. Heiagjenger er inne. Vi ser det her på blogg også. De på toppen har gode folk som heier dem frem. Deler innlegg på Facebook. Gjør ting enklere. Jeg gjorde noe dumt en gang før blogginga. Hadde masse “venner” på Facebook. Så fikk jeg lissom ånden over meg og sletta alle jeg ikke kjente godt nok.

Nå gidder jeg ikke ta den jobben igjen tenker jeg. Nå har jeg heller lagd meg en side som heter SollivIkke så mange følgere, men greit nok! Der kan man jo kjøpe seg litt følgere hvis man vil og kan. Men om de gidder å lese bloggen er jo en annen sak! Tenker at det er bedre med en liten gjeng som er positive som stoler på hverandre…Kanskje – vel 🙂 Nå lyver jeg. Det er morsomt med mange også. Blogg er gøy når noen gidder å lese bloggen din. Jeg blogger for dere, ja jeg gjør det!

 

HEIA HEIA

 

Foto: Solliv

16 kommentarer
    1. Jeg heier på deg. Heiagjenger er bra. Gutteklubben grei er jo heiagjengen til de store gutta. Tror du de hadde kommet dit de var i dag uten heiagjengen sin? De klør hverandres rygger og holder andre nede med spisse albuer.
      Jeg vil ikke ha en slik heiagjeng. Jeg vil heller ha heiagjengen som jeg føler på blogg. Heiagjengen som gleder seg med meg når jeg er nummer 10 på lista men som også leser meg når jeg i neste uke kanskje har ramla helt ut av lista igjen.
      H en fin dag.

      1. Tusen takk, jeg heier på deg. Men du det går nedover med deg igjen <3 kjør på! Enig de klør og har som du sier skarpe albuer og også skarpe ord. En liten pussing som meg kommer til kort med disse gutta!!!

    2. ja du heier du og jobber på,jeg slapp å levere inn macen min,det var et forsøk på bedrag,så jeg fikk den med hjem igjen :=)jegheier på mange,men må innrømme att jeg har lite komentarer etter att vi ble flyttet over,men det er greit jeg har ikke energi til å jobbe for å få mange ,koser meg med dei som titter innom,liker komentarene som blir lagt igjen,svarer på alle om jeg ikke har vært bort noen dager,da kan det være litt for mye jobb å gå gjennom alt som har vært :=) men jeg heier på deg da :=) og alle mine gamle bloggvenner+ noen få nye

      1. Tusen takk, ja jeg heier på deg. Synes det var rart med den mac skjønner du. For jeg har ikke lest om det. Og sønn min hadde nevnt det for meg også. Hvis det hadde vært ekte! For jeg har jo Mac jeg å. Mye rart…Klem herfra <3

    3. Ja, klart vi må heie på hverandre. Det er en fin gjeng denne blogg-gjengen. Jeg liker det, liker samholdet, fine kommentarer, fine innlegg å lese, hele greia. En god start på dagen ♥
      Ha en strålende dag ♥

    4. God morgen. Selvfølgelig heier jeg på deg😊. Det er en fin liten gjeng vi er her inne. Det er så gøy, koselig og lærerikt og lese alle bloggene. Mye inspirasjon fra forskjellige kanter.
      Ha en fin dag, fine deg😗

    5. Tror jeg har mista heiagjengen min jeg. Det er jaggu hardt arbeid å holde på den der gjengen. Blir en borte noen dager/uker … så er de fleste borte vekk. Så jeg har ramla ut av lista. Litt trist, egentlig. Men i det store og hele så er det jo bare peanuts.

      1. Ja, her inne er det tempo…Være på hele tida nå. Hardt kjør. Sånn har det blitt. 🙂 Men orker jo ikke det hele tida. Jeg er litt av og på jeg å…Noen ganger fri et par dager og når jeg har ferie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg