Sjokoladekake

 

God kvelden…

 

Stikker bar en liten tur innom her, det er trendy med mat og matbilder. Det skjønner jeg godt, for det er så masse fristelser der ute. Overalt egentlig, og det koster ikke skjorta. En kaffekopp og et stykke med sjokoladekake koster litt over 50.-. Ikke så galt.. Jeg trenger ikke bake det hjemme synes jeg,  jeg trenger ikke bake til fryseren..Spise et stykke og putte resten i frysen…🤎 

 

Men jeg tenker det er hyggelig å se folk..Det gjør meg GLAD.

 

 

Kaka var god den…Kosa meg med den og så på livet på et slikt sted. Folk hele tida og tut og kjør..Vi har Butterfly på Kråkerøy også, men synes ikke det er noe koselig å sitte inne der..For mye akustikk og da blir jeg helt gal. Her var det bra. Litt utenfor byen, men koselig plass å ta seg kaffe. Det blir ikke siste gang jeg går dit! Jeg trodde jeg var kjent på de aller fleste stedene i Fredrikstad, men her har jeg ikke vært noen gang…Mamma har vært der flere ganger – broren min er flink til å ta ho med ut på cafe..❤️ Bra vi er forskjellig vi søsken..

 

 

Fyr i ovnen her nå…Deilig etter mange timer utendørs…

12 kommentarer
      1. Tusen takk, liker å kombinere det og gå med å stikke innom et sted 🙂
        Koser meg. Søtt og godt dette, må ha kaffe til en slik kake <3 klem..

      1. Tusen takk, ja kombinerer alltid med gåtur – så blir belønning..
        Jeg må alltid ut av huset og se folk. Mandag skal jeg på cafe med to venninner. Det blir hyggelig.

      1. Smakte bra, kombinerte det med gåtur. Sur kald vind i dag og deilig å
        sitte ned med kaffe og kake.
        Termos ute er topp. Det blir nesten hver søndag utover, nå været er litt
        lenger inne i våren.

    1. Mmm…den så god ut! 🙂 Fikk lyst på sjokoladekake i helga, for det sto ei langpanne klar med det til barnebursdagen 😉

      Fint du koser deg, og hvorfor skal du bake når det finnes så mye godt å få kjøpt? Jeg baker for å ha om det skulle komme noen overraskende, og for oss til helg e.l. Men noen ganger kjøper vi 2 forskjellige kakestykker hos bakerne også deler vi dem 😀

      1. Herlig mye godt hos bankeren og. ting skal jo spises opp. Så greit å
        bare kjøpe en eller to biter synes jeg. Går ikke veldig mye kaker her i huset egentlig.
        Men ta en kaffe ute er deilig 🙂 Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg