sjokolade laget med noen av verdens beste kakaobønner

 

Er man livsnyter så er man det, her er en sjokolade jeg ikke har spist før! Platen er på 60 g og koster 100.- og skal være laget med noen av verdens beste kakaobønner…Kjøpt fra bønder i Peru via Vigdis Rosenkilde..

 

 

Man spiser ikke denne sjokoladen som en toppris på vei fra butikken til bilen, borte vekk før du sier A…Neida, her nytes det…en liten bit skal smelte på tungen slik at alle smakene kommer frem, lukker øynene og nyter..Denne fikk jeg i en gave, og i dag som det er langfredag passet det med en liten bit..Nesten som nattverd og man får brød/tørr kjeks under tungen og bare er tilstede! ❤️ 

 

 

Jeg tok en liten bit og la sjokoladen under tunga og lot den smelte, lukket øynene og kjente smaken av nøtter – høy klasse…Man nyter stunden og det tok faktisk en ganske lang stund før sjokoladen smelter ned…I mens får man denne smaken, litt tung, mørk og mye nøttesmak, kanskje litt mørke bær..jeg kjente mest kraftige nøtter en litt tung smak som fylte hele munnen og ble der lenge..

 

 

Du kan også. lese på siden her: VIGDISROSENKILDE 

 

 

Vigdis R. solgte det hun eide og dro til Latin-Amerika for å realisere sjokoladedrømmen, og for et resultat det har blitt!

Sjekk gjerne hjemmesiden (link over her) for kurs eller et gavekort! Igjen tenker jeg, har du en drøm så følg den! Alt er mulig, men du må kanskje velge bort noe før drømmen blir levende! 

 

Livet skal nytes! Og sjokolade er en fin nytelse…

 

 

10 kommentarer
    1. Veit nå ikke om det der hadde vært sjokolade for “utålmodige” meg, som tygger i meg det meste, hehe.. Men selvfølgelig, hadde jeg tatt meg råd – eller fått – en så dyr sjokolade, hadde jeg sikkert ikke hatt råd til å spise den raskt uansett 🙈😜 Nei seriøst, den hørtes veldig god ut 😊 Og du har sååå rett..det meste lar seg realisere, men man må ofte være villig til å ofre noe for å oppnå noe annet 💖 Klemz

      1. Ikke sant, her må man spise sakte og bare nyte slik at smaken kommer til sin rett..
        Flott gave og spesielt…er nok ikke for alle. Men jeg liker sånt..
        Smake noe nytt og helt annerledes…suge på en sjokloade som en pastill, da er det
        spesielt vettu…Ja, drømmer kan oppnås! God klem…og Natta….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg