Siste tur

 

God kveld, da ble det siste tur gjennom Gamlebyen for denne gang. Jeg har jo gått tur retur jobb siden august! Det vil si to turer gjennom Gamlebyen hver dag! Nå skal ikke jeg på jobb før i 2022, så tenker at jeg gidder ikke farte så mye der borte i disse dagene nå! Det er jo også et nedstengt samfunn og alt som hører med til dette! Det får være greit tenker jeg…Jeg seg jo også på kalenderen fra Gamlebyen hver eneste dag! Veldig kjekt altså ❤️ men ned på jobben skal jeg ikke på noen dager, da må det være noe helt spesielt!

 

Stille og rolig i Gamlebyen nå, markedet er pakket sammen og barer er stengt Vi får håpe på at 2022 gir oss masse lykke og håp!

 

Det plinget på telefon og den første julegjester har meldt sin ankomst så da skal jeg straks av gårde til jernbanen! 

 

 

Majoren i Gamlebyen er åpen! God mat og drikke (holdt jeg på og si) Vel god mat og Cola da…

 

 

 

 

 

 

Den døra kjenner vi godt fra julekalenderen 

 

 

Rød løper er rullet ut – snart er det jul!

 

Kos dere alle – bitte lille JUL

10 kommentarer
    1. Så deilig med ferie – en hel dag igjen for meg…..! Håper den går suuuuperfort….! Fine bilder fra Gamlebyen – og ja, håper at mye kan normalisere seg snart – det hadde vært så godt! Klemmer <3

      1. Tusen takk, du får ha en fin dag på jobb i morgen. Det drøyer den normaliseringen…
        Det er deilig å slippe å stå opp sååå tidlig i morgen.
        God klem og fin morgendag!

    2. god morgen ,deilig med lang ferie ,mannen må jobbe i dag så vi skal handle litt i kveld ,ferskmat som melk og grønnsaker :=) ja nå behøver du ikke gå der du går hver dag ,du har jo så mange andre turmuligheter,ha en fin dag og god jul om jeg ikke er innom i morgen

      1. God morgen..Ja her er mange turmuligheter så blir ikke rundt i Gamlebyen. Liker best skogen her på Kråkerøy. Håper du får en fin julekveld! Jeg er nok på blogg hver dag tenker jeg. Det har blitt en vane..
        I dag skal jeg kjøre til bygda og tenne lys på grava til pappa!
        God Jul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg