Siste rest av sommer?

 

God kvelden! 

 

Fine sommerdager..Man kan alltid undres om det er siste rest av sommeren i disse dager..Jeg vet ikke, men kan bli bli flere flotte dager tenker jeg! Og hvis du lurte så ble det bad i kveld etter jobben! 🙂 

 

Disse dagene man skviser ut restene av sommeren 2022, og for et resultat  – det det er jo ren fløte dette..så herlig og så vakkert! Finne energi, samle energi til høst og vinter. Vi vet det kommer sure vinder og kulde og kjedelige stunder! Men enn så lenge så nyter jeg alt jeg kan❤️ Du sperrer ikke dette menneske inne før det er helt nødvendig! 

 

 

 

 

Blikka hav der ute…

 

 

Og en annen ting som jeg har lyst til å si noe om er at nå begynner det å komme mange fine bloggere over fra Miniblogg – gleder meg stort..Heier på dere alle sammen! Nå må vi igjen skjerpe oss vi “gamle travere” her inne for nå blir det nytt blod i rekkene! Kjempegøy 🥰

 

Velkommen velkommen til dere alle!

18 kommentarer
    1. Ikke godt å si hvor lenge vi får beholde sommeren, men jeg håper virkelig en stund til. Iflg værgubbene og damene så skulle det komme grader opp mot +27C, men vi får se hva som skjer. Jeg nyter i alle fall dagene nå. Ha en fortsatt fin onsdagskveld, klem 🤗

      1. I dag har det vært smellvarmt. Over 25, så syklet ut på stranda med det samme jeg kom hjem fra jobben..
        Og pakket ned mat og vann..Badet to ganger..Deilig, skikkelig deilig vær altså..
        Kunne vart lenge utover – dager som er nå da er det perfekt altså!Da koser jeg meg max..
        klem 🥰

    2. her jeg bor har sommeren regnet bort,men nå er den her sånn skikkelig ,svetteperlene dryppet på brilleglassa og ned mellom skulderblada,da er det sommer da :=) var bare å legge fra seg alt arbeid og nyte

    3. I dag har vi endelig hatt en(!) sommerdag vi også.😂☀️
      Deilig er det!🤩
      Det blir jo tidlig mørkt, men godt er det hver eneste dag vi får hvor det ikke regner.😅

      1. Tusen takk, Fredrikstad har hatt en fin sommer i år…ikke den varmeste og en del vind..
        Men fin temp, ca 20 grader, hver eneste dag. De siste dagene over 25 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg