ser nesten ut som syden ….hehe

 

 

Litt sand og litt vann….skal ikke kimse av det! Blir en god følelse egentlig..Jeg vet ikke hva det er med meg jeg bare elsker vann! Skal jeg gå tur så roper det mot meg. Kom hit – gå tur her. Til sjøen, til elva, til havet og til og med til en sølepytt eller en bekk gjør meg glad! Det ropes….Og roper man høyt nok så blir man hørt. Jeg gikk egentlig en løype i dag og så måtte jeg bare legge turen til elva også. Det var ikke målet mitt i dag – men ble dratt mot elva etter en annen tur…Ganske så fint og helt klart idyll! Ikke noe badested. Det er strøm og kabler….Men jeg vil se vann! Spor i sanden. Kanskje Grågåsa for den har kommet i store flokker! 

 

Fint 

 

Lage seg litt idyll i hverdagen! Koser meg veldig på slike turer..Små hyggelige hverdagsglimt holder motet oppe der ute hvor folk blir mer og mer slitne nå! Snart er vi en gjeng med asosiale personer…hvor klemmer var noe vi så vidt husker og håndhilse blir vel aldri noe man gjør igjen tenker jeg. Klapper seg på hjertet ❤️ Akkurat det er helt greit..For mye vond håndhilsing…folk klemmer som gale og man får vondt lenge etterpå! Savner ikke…Men en god KLEM det liker jeg! 

 

Rutiner kommer og går…snart er det vår og vi går og går! Fra kjedsomhet til et lys…

20 kommentarer
      1. Ikke sant – vi får leke og drømme og glede oss til sjøbad når været blir litt mildere og varmere! Gleder meg til det jeg! Imens så drømmer vi videre…..Ønsker deg en God natt!

    1. Just presis.. her aner jeg det kribler av vårlige følelser 😀 perfekt, og vakkert var det.. ingen tvil 😀 Og det ER jo syden for oss her oppe 😀

    2. God morgen. Når jeg ser været her nord så snør det igjen. I går var det stiv kuling, og masse regn. Var blås bort dagen. Lengter etter sol og varme, men farter ikke til syden av den grunn det er det andre som gjør.

      Mange som hilser på en annen måte. Ingen klemmer som før. Man savner det vanlige livet, nå er man nærmest ikke noen steder. Bare innom matbutikken og apoteket. Ha en fin torsdag.

      1. God formiddag. Det daglige livet blir mer og mer fjernt..trist. Dette er den nye normalen!
        Vi må bare holde og håpe det blir litt mer normalisert. Men helt som før får vi det aldri tror jeg.
        Gleder meg til vår og sommer og sol! Det hjelper på altså…Ønsker deg en fin dag videre! 🙂

    3. Nydelige bilder og vann gir ro det. Jeg liker også tunge skoger, men jeg tror det har med hvor man er vokst opp. For meg er variasjon fint. Jeg liker skogen og fjellet, landbruksmarker og små steder, ferskt vann i elver og tjern og det brusende havet. Nyt dagen! Klemsiklem:)

      1. Vann gir meg roo. Dyp skog er jeg ikke vant med. Liker nok ikke det tror jeg.
        Må ha utsikt og horisont jeg. Du er flink til å farte rundt. Jeg er nok mer bymenneske
        og liker sjø og sol og bad.Klem…

    4. Kjempefine og nydelige bilder. Ikke noe er som å finne ro og sjelefred ved sjøen 😊

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤️😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    5. Fine bilder – alltid godt å komme til vann…..! Jeg fikk helt paranoia ista da jeg var innom prinsessa! Måtte bare klemme ho lenge…. ho sier sjøl ho har blitt mer avventende til klemming, men idag hadde jeg helt vondt inni lissom….. klemmer er viktig – nærhet er viktig – nå er det ikkeno! Stønn og klem…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg