Ser du feilen på dette bildet?

 

Jeg tenker at dere kan gjette til krampa tar dere i morgen! 

 

Dagen før var det ikke slik! 😀 Så det må jo ha skjedd noe…..Noe rart!

 

Men du – det er vinter og man blir tidlig trøtt..På sommeren på denne tida, sykler jeg ned og tar kveldsbadet og kvelden er ung! Nå sliter man etter 21:00 og gnir seg i øynene og tenker man må “holde” ut en time til…Naboene kan jo begynne å lure, hvis det blir mørkt her klokka ni om kvelden..😜

 

Jeg opplevde noe morsomt på vei til jobben i dag..Jeg gikk forbi et eldre boliglag. En gubbe hadde fått seg en snøfreser. Ja, jeg følger med. Jeg har gått forbi der i hele vinter til jobb og han har slitt med snøskuffa hver morgen og vært lei – det har lyst lang lang vei.. i dag derimot, tidlig oppe og kjørte freseren så det susa..Det var en stor kraftig maskin og snøen føk ut på siden bak et rør!  Men bak der så kom ei ung mor med barnevogn og skulle sikkert levere i barnehagen som er like borti gata der! Gjett hvem som fikk den dusjen over seg da! Jeg gikk på andre siden av gaten og fikk meg en skikkelig god latter! Gubben ble så paff at han stoppa helt opp…Den unge mora titta bak seg og løp med raske skritt mot barnehagen!  Best det før “snømannen” slo til igjen..❄️

 

Skulle absolutt vært filma og lagt ut på en eller annen kanal! N.B. Snøen var tørr og lett så ingen skade skjedde…

 

God natt!

 

20 kommentarer
    1. Hm. Mystisk. Hva kan det være? En bil sammen med Middelalderbygninger? Men nei, vi er jo i 2024. Solskinn? De har måkt snø siden i går? Eller at det rett og slett har snødd siden i går? Spent på fasiten😅

      1. Rett og slett snøen – ble feil or meg. Dagen før var det bart og fint og jeg var rent
        lykkelig da jeg gikk til jobben. Så deilig uten glatta..Nå har vi snart hatt brodd-vær i 100 dager.
        Man blir lei! 🥰

      1. Stakkars mann, han hadde jo ikke øyne i nakken..mora storma frem og fulgte ikke med…
        Snø ble feil ja, dagen før var det bart og fint og så deilig å gå.

    2. hehehe godt du gjekk på andre siden!! Men det hadde vært morsomt så absolutt, å fanget på film 😀 Hmmm hva er galt med bildet??? Hva er fasiten?! Sprekk i veggen? Bilen? Nysnø på glatta? klems

      1. Hehe…Mannen hadde jo ikke øyne i nakken…mora storma frem og fulgte ikke med..
        Snøen ble helt helt feil ja..dagen før var det bart og fint å gå 🙂 Klems..

    3. Det må være snøen som vises på bildet. Uff, da fikk dama fart på seg når hun fikk hvitt snødryss på seg. Snøfres har vi, men den styrer gubben med. Jeg har en liten en som brukes på terrassen. En billig sak fra Clas Ohlson. Kjekt å ha. Er kaldt nå, og vi alle venter på våren. Klem

      1. Korrekt, snøen ble helt feil for meg. Dagen før var det helt bart og fint og så lett å gå.
        Deilig..Men så var det brodd-vær igjen på 100 dagen eller noe..
        Ja, gubben gjorde ikke noe feil han, han har ikke øye i nakken…det var mora som ikke fulgte med her.
        Så kult med en liten freser også da. Har ingen jeg, bruker skyffel..Må måke i morgen.
        Klemmer til deg <3

    4. Nysnø med mange fotspor..hm ? Oj, godt det ikke var isklumper som freeeesa over mor og barn.. Legger meg sånn ca 22.30 di fleste kvelder.. Klem <3

      1. Det va nok snøen ja…Den var ikke der dagen før, hehe…
        Ja, det var ikke han gubben sin feil. Han har ikke øyne i nakken, men mora som ikke fulgte med..
        Klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg