Selv om

 

Selv om grøftekantene begynner å bli temmelig slitne etter sommeren, de er på en måte fargeløse og tandre. Nyanser i gult, lilla og rosa er forsvunnet.. De er på sparebluss og samler frø og næring til en ny sommer! 

 

Men plutselig så har jo varmen og sommeren kommet tilbake og da er Solliv på vei til sine kveldsbad, det liker hun da godt! Været skal fortsette slik i flere dager har vi fått beskjed fra diverse værmeldinger. Så deilig det er…

 

Juni var flott, men juli og august går ikke ikke inn i minneboka om århundrets sommer her i Østfold. Men vi skriver september og september har levert altså…

 

Dette er ren bonus – kom helt ut av det blå! 💙

 

20 kommentarer
      1. Ja, bra det…Men Indian summer blir det først etter en frostnatt.
        Det har det ikke vært enda.
        Men kanskje vi får oppleve det denne høsten, så deilig.

      1. Mange takk, ja dere har vært lure i sommer og dratt etter sola…smart sommer altså..
        Nå er det fint her, deilig med sommer.

        Natta!

    1. Kjempefine bilder, og så nydelig septemberdag da 😊 September er jo en fin måned når den leverer med sol, varme og nydelige høstfarger.

      Sommeren dere har hatt i år minner meg om sommeren vi hadde i fjor. Regnet i ett sett fra juni til ut i september.

      I dag har vi hatt overskyet og regn på ettermiddagen. Meldt bedre ut i uka.

      Ønsker deg en superfin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk, ja denne sommeren var ikke helt topp. Så vi arvet nok fra dere ja. Sånn er det. Landet er langt,
        så blir forskjell på været her i Norge, i år var det nordover som vant vil jeg tro.
        ..
        Men nå fine dager, deilig. Men er jobb så får ikke nytt sånn utendørs hele dagen, men sånn er det jo. Men deilig uansett.
        Rakk ikke bade i dag, men blir nok flere bad før vinteren.
        Kos deg masse med kvelden, klem fra meg 🥰

    2. Fine bilder og høsten er fin. DDE drar på turne enda og sikker ikke få mil på E6 de har kjørt. Opplevde de for x antall år siden her i byen. De har mange fine sanger og bra at de synger på norsk. Gikk 1 time i skogen i går og det blir sikkert en tur i dag også. Går bare 10 minutter før jeg er i skogen og Konnerud er et mål. Men det er faktisk lenge siden jeg har vandret helt ditt. Men det er fin skogsvei hele veien men masse stier hvis man vil det. Ha en fin kveld.

      1. God kveld i stua Helge. DDE var moro, flott stemning og fok danser og synger. Folk kan teksten, så jeg er fan
        av artister som synger på norsk. Da får man med seg tekst og låt. Jeg er ikke sterk i engelsk og sikkert flere med
        meg i min generasjon..Full rulle i 30 år på E6 – dyktig band. Så bra du har gått skautur, det er så deilig.
        Har gått flere turer jeg også, men ikke rukket skauen i dag. Vært på jobb, hentet klokke til mamma hos urmakeren og
        besøkt mamma på hjemmet nå i kveld. Da blir det ikke så mye tid til en lang tur. God kveld – kos deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg