Selge sjela si?

Bilde fra Gamlebyen i forrige uke!

 

Er det det vi gjør? Nei, føler ikke det, jeg skriver bare det jeg kan stå inne for!  Slike ting jeg like godt kunne delt andre steder, som på Facebook..Jeg deler ting her inne, for jeg liker å dele bilder og skrive litt sånn småtteri om livet! 

 

Var en stund jeg syntes det var litt morsomt å klatre litt oppover lista, men etter at det toppingen forsvant (hva heter det? Der bloggerne som var på 1 – 20 kunne henge med sitt innlegg..)Det synes jeg var litt stas, Da det ble borte, sa det poff i meg og jeg ga meg med det….Nå er det reklame der oppe, vet ikke alle ser den samme reklamen eller om det er forskjellig etter hva man har klikket seg inn på! Jeg ser garn og garn og garn…Og kjoler innimellom! 

 

Nå skriver jeg litt hvis jeg har noen tanker og litt bilder som passer i hop..Stresser ikke…Må ikke noen ting..Må ikke lage innlegg før jeg går på jobben eller før jeg legger meg…Får jeg til et innlegg om dagen er jeg fornøyd…Har jo ikke spennende liv at jeg kan lage 4 innlegg om dagen? Nei, det er ikke meg…Men for et vær vi har om dagen, det regner og blåses så har ikke sett makan…Jeg går jo til og fra jobb, rett og slett for å spare penger på bom og bensin! Der jeg kan…Det var tungt å gå i dag for å si det sånn! 🙂

 

Renta stiger, alt stiger og Norge har brukt milliarder på et land som ikke finnes – Huitfeldt ville ikke svare på hvorfor….? Vel, her sitter det familier som ikke har råd til middag hver dag – hver 12 familie her i Fredrikstad er fattig leste jeg..Triste greier <3 Jeg har ikke så mye greie på politikk, men at man ikke har stryring, på flere milliarder! Da ringer kubjella hos meg altså….Finner ikke flere ord..

 

Nå er det torsdag og jeg stekte to egg til middag i dag…Helt ok! 🙂 

 

Nyt kvelden….

 

 

 

16 kommentarer
    1. Jeg ser heldigvis ikke noe garn eller kjoler, men på mobil er det ikke noe som helst øverst der de på topp20 lå. Men du, selvfølgelig har de styring på de milliardene, de har en agenda på samme måte som alt annet de lurer oss til å tro, men vi her i Norge glemmer etter noen uker, så stemmer vi de samme folka opp og fram igjen. Så raner og lurer de oss 😜

      1. Ja, jeg bruker jo sjelden mobilen til blogg og på Mac og PC tyter det frem med garn og kjoler..
        Man kan bli mørkeredd…
        Jeg jobber jo i et selskap som er eid av kommuner og jeg jobbet tidligere med lønn.
        Hadde man 0,50 øre feil et sted så satt man i timesvis til det ble funnet..
        Så det med å glemme og surre med millarder høres ikke bra ut!

    2. Jeg er jo fortsatt like hektisk med blogginga – og jeg koser meg med det! En får gjøre det en føler for! Reklame popper jo fram både her og der – akkuart nå er det lamper og kjøkkenmøbler hos meg – er nok det jeg har søkt mest på i det siste….! Selger ikke sjela – men deler den vel litt kanskje! Når det gjelder økonomi, så blir jeg innmari skremt av alt som øker – dette er absolutt ikke greit. <3 klem

      1. Spennende med lamper og kjøkkenmøbler, ja det kommer vel frem det man googler for tiden..
        Du er flink, jeg synes det er gøy – men orker ikke lage mer enn et innlegg nå for tida.
        Noen ganger kan det bli to..men men tar det som det kommer..
        Økonomi er tøft om dagen, og det må jobbes beinhardt for å få pengene til å strekke til..
        Alt av turer og middager ute må gå av min sparekonto..Før så kunne jeg bruke lønninga til litt
        annet også. Nå er det regning og regninger :-/ Tråkig…klem <3

    3. Reklamen som synes er temaer som du bruker tid på når du er på nettet, enten på telefonen eller på pc/nettbrett. Det er for at du skal klikke på den og handle isteden for å lese blogger. Nei jeg synes ikke en selger sjela si om man blogger litt. Man vrenger jo ikke sjela si om man deler litt fra hverdagen sin. Jeg synes slike hverdagsblogger er de beste å lese, da vet man ikke hva man skal lese om den dagen, man er spent på hvordan ting går om en har fått et lite nyss dagen før.

      1. God morgen…
        Man deler jo det man kan stå inne for, litt personlig men ikke privat.
        For meg så er det som Facebook..Deler bilder og opplevelser. Ser jo tilbake på
        min blogg ofte og mimrer selv..Skrive eviglange tekster er bare kjedelig..
        Er som deg liker å lese litt personloge tanker og tekster og gleder meg til neste dag for
        å høre hvordan det har gått…:-)

    4. Disse reklamene øverst er jo de de samme som går igjen på Facebook, og som er ting jeg har søkt på selv. Vel for det meste da. Egentlig syntes jeg ikke så mye om dem. Jeg liker bloggen sin og skildringene fra byen og områdene rundt. Ønsker deg ennfortsatt din kveld, klem 🤗

      1. Tusen takk snille deg.
        Ja, den store reklamen på toppen..Den synes ikke fra mobilen.
        I dag er det noe med kjøkken tror jeg. Likte godt topp 20 og at man fikk ekstra plass der oppe.
        Men det kom reklame i stedet..
        God mogen og klem herfra..

    5. jeg har ikke tenkt over hva som er på framsiden på blogg.no ser bare etter mine venner og ferdig med det ,men merker att jeg har mindre å skrive om for tiden ,dagene er fullt opptatt med andre ting ,i dag vaska jeg litt ekstra i heimen ,det er jo snart advent :=)

      1. God morgen!
        Det er et stort bilde på fremsiden med reklame, og i det siste har det det vært garn og Kokokjoler..
        Og i dag er det noe med kjøkken tror jeg det var. Det var den plassen hvor topp 20 fikk vist seg frem tidligere.
        Nei, man må jo rekke og blogge og hygge seg med bloggen. Masse som skal gjøres hele tida, her også..
        Og jeg blir jo sliten når jeg har vært på jobb!

    6. En får gjøre det en føler for med den blogginga 🙂
      Jeg deler mine dikt og tanker så lenge jeg føler det er greit og er slik jeg kan stå inne for ja 🙂
      Selger ikke sjela mi og er ikke avhengig av noen plassering 😀 Er bare takknemlig når jeg får tilbakemeldinger for da VET jeg at noen har lest – selv om mange leser uten å gi tilbakemelding også 🙂

      God fredag til deg 🙂 klem

      1. Det er hyggelig når man rekker å kommentere…Noen ganger leser jeg blogger fra mobilen..
        Da orker jeg ikke kommentere fra telefonen..For liten skrift og jeg makter ikke..
        Men man leser jo litt her og der…stresser ikke….
        Jeg kommenterer bare når jeg er hjemme og leser fra Mac…
        God fin dag, klem…

    7. Hos meg er det robottstøvsugere som dominerer reklamefeeden.
      Blogg skal jo være gøy, og jeg selger ikke sjela mi for å få klikk.
      Det der med regjeringa og land som ikke finnes har jeg ikke fått med meg. Har vel vert litt for opptatt med lokalpolitikk de siste dagene. Håper ikke vi har brukt penger på ting som ikke finnes, men en kan ikke være sikker. Det er utrolig mye rart som dukker opp hvis en begynner å grave.

      1. Selge sjela si for klikk….nope..
        Ikke rart du ikke har fått det med deg, det har jo gått hus forbi statsråden også…hmm..
        Kanskje dere har bevilget penger til luftslott på Hønefoss, men jeg tror det ikke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg