Scampisalat

 

God mandag...I går var det søndag. Da spiser jeg ute. Ser ikke noe poeng å sitte her hjemme alene med middager på søndager..

 

Det ble scampisalat og den smakte nydelig. Spist den før her også, for jeg liker salater – det er deilig sommermat!

 

Stedet var Gode gamle Pizzanini er tilbake i Fredrikstad Liker meg best oppe i byen her på sommeren..Littt roligere, selv om det var veldig mange folk på Pizzanini i går også. Men satt meg i den mest rolige avdelingen. Jeg går jo ut for å spise og ikke for å bli sett..Rett og slett for å hygge meg et par timer sånn på ettermiddagen på en søndag. Jeg hadde vært en tur hos mamma først og gikk derfra til byen. Hadde med bilen da jeg besøkte mamma for jeg hentet klær til vask. Så da det ble det en alkoholfri øl til maten..Synes det smaker godt jeg…

 

God mandag – kos deg! 🌺

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg