samtale med andre

 

Fredag…Jeg har vært hjemme fra jobb! I dag maktet jeg ikke! Sånn er det bare noen ganger..Jeg jobber jo ikke hele dager, men likevel like slitsomt som en hel dag! Man må jo det samme. Stå opp. Dusje og stelle seg. Stresse avgårde i trafikken. Lurer forresten om det som ødela ryggen min her om dagen. Trafikken stod stille og jeg brukte vel 1 time på jobben i bil. Jeg satt med høye skuldre i en time uten å komme avgårde ..Brua var stengt! 3 biler i kræsj…Men jeg viste jo ikke hva det var, for jeg turte ikke røre mobilen og sjekke lokalavisa..Bare litt panikk og stress.Slike ting er jo det samme om man jobber 100 % eller 60 %.. i går tok jeg litt massasje..Sånn stol som masserer ryggen! Mørbanket i dag. Kanskje morgendagen hjelper! Virker som det er det muskelfestet bak i rygger som skurrer. Hatt det før, mange ganger. Men en stund siden nå. Så får bare ta tida si til hjelp, men sitte i en stol er faktisk det værste. Det å gå og bevege seg er litt mer greit. 

 

Samtale med andre ble dere på bloggen. Det er bra. Her foregår de fineste samtaler! Litt i dybden og under huden. Det er slike samtaler jeg liker i det virkelige liv også. Hvordan det egentlig er med et menneske! Ikke om en serie eller et TV-program eller om appelsinene er gode! Prate om det vi ikke ser! Og det er faktisk det jeg liker mest med bloggen her! Kjenne på hvordan hver og en føler seg. Ikke alltid det står skrevet, men mellom linjene finnes mye!

 

Kos deg videre. Tror jeg skal kjøpe meg en flaske vin i dag og kanskje det hjelper med et glass eller to…<3 Senke skuldre, finne roen…Det er jo FREDAG OG HELG! Fine folk her inne! Lyttende og ærlige…

 

 

Kose deg max! 🙂

10 kommentarer
    1. Uff…er du ikke blitt bedre?
      Høye skuldre pga stress kan gi mange plager. Ta deg et par glass vin i kveld du. Det kan nok hende det roer både muskler og hode.
      Ønsker deg en fredelig kveld😚
      Klem.

    2. Håper du finner roen, vennen <3 jeg liker også sånne samtaler – og mellom linjene – la jo akkurat ut et sånt type innlegg nå igrunn…. litt mer om meg og inni meg….! Det blir vin her også, bare jeg får gått litt mer først! Håper du får en bedre kveld og morgendag! God klem <3

      1. Tusen takk….Ja fine samtaler dette! Prøver med varmeflasker og masse øvelser som jeg prøver å huske fra den gang jeg var skikkelig dårlig og gikk til fysio flere ganger i uka..Klem til deg <3

    3. Hoff,, det var mye dårlig form og sykdom på blogg i dag. Sender masser av gode tanker og ønsker. Håper virkelig at det retter seg… ta det nå med ro og slapp skikkelig av i helga 😀 Klæm

      1. Tusen takk, ja tur og sånn går fint. Men setter ikke i gang masse prosjekter som krever armer og ben akkurat..God natt og klem..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg