Sammensurr

Arkivbilde fra en dag i Moss!

 

November er merkelig med all sin “sjarm” og sammensurr…Det er litt, litt av alt lissom. På en av tur i kveld så finner jeg både julelys, adventsstaker, gresskar, solstoler og boblebasseng og snøskuffer.. rundt om kring – utstilt altså..Jeg går jo bare forbi og ser det jeg ser…Sommer, vinter, jul og Halloween! Noen vil forlenge sommeren og vil aldri helt rydde den bort…Noen får aldri nok jul og begynner så tidlig så mulig…For det er kost med lys i mørketiden..Noen har enda ikke tatt inn gresskaret fra Halloween og lagd seg suppe. Det er jo nydelig mat..oppskrift på kremet gresskarsuppe med gressløk og det blir masse suppe! Og snøskuffa ble jo tatt frem for noen uker siden..Jeg gjorde ikke det…Til slutt hadde været gjort jobben selv! Jeg skulle jo ikke ut og kjøre! Ikke lat, bare smart…..

 

Om jeg er noen…..Joa, jeg tror det…Jeg holder meg til høsten noen uker til! Gresskar ble ikke kjøpt inn, jeg hadde jo ikke bil..Bære på et gresskar i 4 kilometer fra byen, er litt mye strev selv for meg..Vi snakker jo ikke akkurat om en kilo klementiner..

 

Ukedager er kanskje kjedelige, men litt om torsdagen her: Det er blitt torsdag Så forresten ferdig en film nå, “Bamse” – En dansk film om livet til Flemming Bamse Jørgensen. En av Danmarks mest populære musikere gjennom tidene. En flott film jeg virkelig kan anbefale….Nok snikk snakk…Vi snakkes…

 

Nå mine venner – nyt kvelden! 

8 kommentarer
    1. Helt klart mye rart å se når en vandrer rundt….! Her hos meg er det høst – lyng i krukker, og snøskuffene er framme (og blei brukt i forrige uke)! Du var smart, jeg var det ikke….! Nyt kvelden, vennen! Klemmer <3

      1. Mye å se på rundt om kring…Men solstoler utenfor huset er kanskje klare for en liten hvil…
        Men årstidene flyter vel litt rundt kanskje..Og tida flyr fort..
        ..
        Hos meg er det høst, jeg raker løv…Fint å sysle med.

        Nå er bilen fått riktige dekk, endelig…var 3 – 4 uker ventetid for å legge om..Håpløst..
        God klem natti natt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg