saltpinner

 

Det må ikke være brød til salaten!

 

Gikk til butikken i går for å kjøpe inn litt til en salat. Gjorde det enkelt. Kjøpte en ferdig pose med kuttet og vasket salat! Tomater og agurk og fetaost. Og en pakke med ferdig kuttet skinke-strimler. I en slik pakke var det 2 separate pakninger. Så blir salat her i dag også! Tilbehør – saltstenger fra First Price. Koster jo nesten ingenting – men godt å ha noe å tygge på! Nesten litt Grissini – bare himla mye billigere! Hvorfor ikke lissom? Salaten ble enkel og veldig god…Noen ganger er det enkle det beste! 🙂

 

 

Det ventes snø i kveld og i morgen…

 

 

12 kommentarer
      1. God mat og tråkig med snøstorm! Jeg bare greier ikke elske snø…Meldt masse her også…
        Kjipt……….

        Men du det kommer en klem! 🙂

    1. Det hørtes godt ut. Har aldri hørt om det før. Regner med det smakte bra 😊

      Her skifter været, og det typisk marsvær. Vi fikk snø i helgen, så regn og nå er det is og holke å veiene. I dag har det blåst, og det er meldt kraftig vind til natten.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, smakte godt altså…været kommer og går altså…vinter og litt vår og storm og snø og vinder…Kjedelig…Vil ha sol og varme jeg nå! Og masse blomster på turen min. God klem og fin kveld.

      1. Ja, det er litt lite til meg også. Så lagde meg noe ekstra til kvelden også. Salat er mer som en lunsj!
        Menn må ha mat som fyller opp litt mer. Sånn var faren min i hvertfall.
        Han måtte ha poteter hvis det kunne kalles middag! Men kunne spise pizza eller noe på lørdager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg