så som i himmelen

 

Fagerbuskene i hagen gror og gror – sikkert 10 meter høye! 

 

 

 

 

Biene elsker disse blomstene til Fagerbusken…hundrevis!

 

 

 

 

 

 

 

Den er bare enorm. Og oppi denne buska så ville et skjære-par bygge rede. Det var i påsken nå i år. Så det med det samme de var i gang og de fikk bare en dag med byggverk før jeg rev det på kvelden. De bruker 29 dager på å bygge et rede. Etter det la jeg et pledd over og dagen etter bygget de ikke noe mer. Jeg følte meg ikke slem, de hadde 28 dager igjen å bygge. Men hadde jeg ventet og gjort dette etter mange dager. Så hadde det ikke vært greit. Jeg er glad i fugler og dyr, men akkurat et skjærerede her orket jeg ikke! Da hadde livet mitt blitt redusert og hadde ikke hatt mulighet til å bruke verandaen på mitt eget hus i en lang periode. 

 

 

I dag er det fryktelig klamt og varmt og hett. Og plutselig kald vind og så veldig varmt igjen og styrtregn på morgenen i dag. Merkelig vær..Men har fått ordnet med mamma og handling hos henne, det henger over meg! I morgen har jeg tenkt meg på tur et sted så da kan jeg ikke ha noe slikt  over meg!

 

Snart fotball..: Portugal mot Tyskland. Jeg heier alltid på Tyskland, gjort det bestandig. Men liker Portugal også da, men det er virkelig kniven mot strupen på Tyskland denne kvelden! 

 

Ha en topp ettermiddag og kveld!

14 kommentarer
    1. Fantastisk flott busk 😀 Her har faktisk vært opphold i dag… meldt skikkelig varme over helga. Men vi får nå se.. ha en flott lørdagskveld 😀

      1. Dette er to stykk 🙂 digre og helt skjønne med alle disse blomstene.
        Kos deg i varmen…nyt..meldt regn til uka her. Klem nordover…

      1. Ja, måtte bare ta den avgjørelsen. Jeg må kunne bo i mitt eget hus.
        Det hadde nok blitt veldig masse leven..Og som er var på lyd hadde blitt sjuk..rett og slett.
        Og man blir jo aldri kvitt skjæra, neste år hadde den bygget nytt rede over det gamle. Du skjønner.
        Og neste år, over der igjen. Det hadde blitt en høyblokk 🙂

    2. wow den var fantastisk ,har en jeg også ,den er i ferd med å blomstre nå men har ikke sprunget så mye ut ennå ,min er nok ikke på langtnær så enorm ,hmmm det blir spennede da å se hvor stor min blir med årene

    3. Wow. For noen fantastiske Fagerbusker du har.
      Jeg har en, og den er flott når den blomstrer.
      Synes det er litt mindre i år enn i fjor.

      1. Tusen takk, disse er kjempedigre og helt fantastisk å se alle disse blomstene og alle biene…Det er lissom sommer når disse blomstrer…

        Mye søppel når den er ferdig da…men tar hageslangen og kost! Fin kveld videre 🙂

    4. For noen gedigne flotte busker! Helt lekre….! Skjønner godt at du ikke vil ha skjærereir, det er mye bråk med dem, men….. jeg har aldri revet ned (bare håpa på at de ikke blir her)…..! Hihi…..! Håper du koser deg max idag! God klem <3

      1. Tusen takk, denne er bare helt enorm. Eller det er to stykker da. Det måtte rives. Det var ikke mange pinnene da. Så ingen skade hadde skjedd. Men kan ikke ha slikt på veranda. Tenk om jeg hadde vært bortreist å kommet hjem til dette..uff og uff….
        Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg