Så kom regnet

 

I år behøver ikke bøndene klage. Det er regn nok og grønt og fint!

Jeg var ute og jobbet. Ikke på min tomt. Men på et fellesområde. Jeg klippet gress med kantklipper. Prøver å jobbe der jeg kan i forhold til vær og vind. Men strøm og regn passet dårlig sammen. Holdt på en god stund før det stoppet opp igjen…Vaske hus i øs pøs gidder jeg ikke. Egentlig da man skulle vaske hus, men men det blir for tungt og guffent. Så tok meg en tepause. Male er jo håpløst..Rengjøringa tok jeg i går. Gjøre nå da lissom 🙂

 

Kanskje jeg kjører en tur til byen. Titte litt.

Det er jo lørdag, så er jo lov å ta en pause da…:) Jeg er min egen sjef. Trives med det! Sjefen over mitt eget liv!

4 kommentarer
    1. I år er det jammen frodig ja..så nå kan vi få litt varme og sol uten å tenke på bøndene.. Bare vasker litt tøy i dag jeg, stort sett mannen som tar seg av husvasken.. I kveld blir det hjemmelaget pizza ..den lager vi sammen :)) Ja i sitt eget liv er man “sjefen over alle sjefer”..hehe.. Lørdagsklem <3

      1. Pizza blir bra. Sykt deilig å være sjefen ja. Hehe….Nå kan vi hygge oss når sola kommer og vita at bøndene kanskje er fornøyde med sommeren. Det ser i hvertfall bra ut 🙂 Det gror og gror….Grønt er det! Mat blir det sikkert! Klem til deg og kos dere med pizza…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg