så kom regnet

 

God kveld og det har regnet litt her hos oss…Jada, jeg var på badetur da det begynte å mørkne…Akkurat ferdig med 2 bad da det begynte å dryppe litt…

 

 

Det var deilig med litt regn nå altså…

 

 

Noen la ut på en padletur 🙂

 

 

Nytt sted…dro på en holme i dag også! Snakket med 2 damer. Ei som hadde badet da jeg kom og ei annen dame da jeg gikk tilbake..Utrolig trivelig å prate med folk sånn ute. Det går på bading..hvor mange grader det var i dag, i går og forrige uke…Om brennmater og nordavinden som var…Liker slike samtaler jeg. Felles interesser på en måte 🙂 Bare herlig!

 

Tusla hjemover med håndkle over hodet for da begynte det å øsregne…Og nå skinner sola igjen…Blir sikkert varmt i morgen også. I dag var det hett. Stod stille og svettet jeg…Etter jobb, og alt det der og mamma så var jeg litt tom i varmen. Kjøpte 2 retter med ferdigmat…Så slapp jeg lage middag…Så da jeg kom fra badetur i regnet så var det middagen klar på 2 minutter…kan like det altså 🙂

 

Sola skinner igjen og himmelen er blå…

11 kommentarer
    1. Jammen kom regnet – men jeg rakk også å bade først 🙂 helt nødvendig, jeg koka… hihi….. og kjekt med ferdigmat da – det går fort! Dårlig med middag på meg idag…. men – tar det igjen i morra! Klem <3

    2. en regnskur er nok ikke det verste når det er så tørt,truer med litt her på søndag,men håper det ikke blir ,da vil barna våre hit og feire sin mor ,vi skal være nede ved sjøen og grille pølser,men kommer en regnskur så kan vi trekke inn i naustet da :=)

      1. Det var kjempekjekt med regn nå…Håper det ikke regner på selskapet ditt da…med grilling og hygge! Men som du sier, dere får krype inn….

    3. Se der ja.. da ble du våt både under og etter badet 😀 Her kom sola først litt utpå dagen.. og ble flott. Men fikk ikke nyte det så veldig.. og i mårra blir det sykehustur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg