Så kom lørdagen

 

God lørdag, jeg er på tredje kopp med kaffe! Skal etterhvert ut på tur, Solliv er en rastløs sjel..Men for all del, koser meg hjemme, men er ikke den som tasler rundt veggene her 24 timer i døgnet! Ut på tur – kort eller lang er alltid mitt motto!

 

Er igjen tilbake her på maktlista her på blogg, det vil si toppen – toppen for meg er 1 – 20. Da er man toppblogger! Det vil si man blir lest, man får kommentarer, mange kommentarer og alle er som regel hyggelige, men unntaket er en slenger sånn innimellom..Men sånn er livet, høyere man klatrer, og flere ønsker og ha en mening med det du skriver! Om det er noe mening med det! Mening med alt vettu…….

 

Det vil jeg tro, alltid noe å lære av andre mennesker – forskjellige blogger…nyheter, aviser…Selv Se og Hør kan man lære mye av, nå er det jo spekulasjoner i Sverige om det er en skilsmisse på gang i Kongefamilien! Bryllup og skilsmisser selger alltid godt! Selv om man ikke blir lærd av å lese Se og Hør, så vil man alltid få noen tanker. Tanker er bra, tenke lange tanker er noe av det beste jeg vet…Tenke sånn en time om gangen uten å bli avbrutt av telefonen eller noe annet! Føler at det er litt yoga for hjernen! Jeg går jo mye og mange steder jeg går trenger jeg ikke ta så mye bilder, for det er i grunn lite motiver å se, særlig den veien opp og ned til jobben….Da bruker jeg hodet godt og tenker lange tanker!!! Lange tanker som varer sånn 45 minutter, skikkelig hjernetrim! Best å unytte hvert sekund av dette livet man har fått her på jorda….

 

 

 

Godeste lørdagen

 

18 kommentarer
    1. Deilig å komme seg ut på luftetur, selv om den ikke blir så lang. Skal ut om ikke lenge selv, for kroppen er stiv å trenger bevegelse. Jeg så forsiden på Se og Hør i går da jeg sto i kassakø, og ryktene om Victoria og Daniel. De har jo benektet ryktet, men ofte så kommer slike ting i forkant av en bekreftelse. Vi får se hva som skjer 🤔

      1. Deilig å være på tur og kroppen trenger bevegelse helt klart…
        Nå er det også deilig i sola og det å sitte på en krakk her og der er deilig!
        Det ulmer litt der borte, aner ikke hvorfor! 🙂

    2. Jeg føler jeg ikke tenker så lenge av gangen 😀 He-he… Liker å få det fort unnagjort. Men tenker en del når jeg skriver blogg, så da kan det bli litt lenge av gangen 😀

      1. Ja, jeg liker å tenke litt sånn positive lange tanker…
        Planer og slikt…Da går det lenge vettu…
        Jeg liker ikke snurre for mye med alt annet når jeg går – da tenker jeg! 🙂

      1. Tusen takk, snille deg…Artig å tenke litt…
        Ikke lett å få til det når man er inne og mange ting som forstyrrer! 🙂
        God kveld og klem…

    3. Leser aldri ukeblader av noe slag.. men gjett om jeg har tanker likevel..kanskje litt for mange, til tider..hehe.
      Fikk med meg at du var krøpet over skillelinja igjen, ja.. det er bra 😊

      1. Tusen takk, jeg leser litt for mange ukeblader merker jeg…
        Men rekker nesten bare overskiftene…Mamma har jo flere blader og så har jeg noen.. 🙂
        Tenke er bra synes jeg da! Men man må ikke bli syk av det altså.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg