Så kaldt det ble

 

Godeste torsdag…folkens..

 

Nordavinden tar tak ute nå og det er isende kaldt! Men sånn er det, bare jeg som ikke henger med for det var så fin temp lenge og på lørdag var det sommer og sol og t-shirt og stormende jubel..Jubla ikke akkurat hjemover fra jobb i dag! Ikke på den måten at man sprang ut i sola og følte varmen på kinn….Det stoppa lissom der! 

 

Øraveien…lang som et vondt år! Og på en måte er det alltid motvind eller sidevind..I går var jeg heldig da svinga min svigerinne nedom jobben og jeg satt på med henne ned til ferja…luksus….

 

Øraveien

 

Tenker at jeg skal titte litt på TV jeg nå  – har gått to lange turer i dag og ganske fornøyd med det..Tent litt lys inne og det er så koselig! Vært en hektisk uke 🙂

 

Var en tur på sykehuset etter jobben selv i går også, og det sykehuset er på et jorde langt forbi Sarspborg! Etterpå var det innom et kjøpesenter og innom sykehjemmet til ho mor…Så denne uken har jeg knapt vært innom senga her…Ikke mange timene søvn…Sent i seng og tidlig opp…slik gikk denne uka! 🙂 Men sånn er det noen ganger…Kos deg videre med kvelden <3 

 

Torsdagsturen…

 

Det ble torsdag…

18 kommentarer
      1. Takk takk, ja i kveld måtte jeg bare hvile her hjemme…
        Mye som har skjedd de siste dagene og mamma har jo fått fast plass på et sykehjem
        her på Kråkerøy..Så mange tanker rundt dette og ting som må ordnes..
        Hun hr vært der siden tirsdag…går veldig bra!

      1. Plutselig her om dagen, så var det Sibirkulde! Met den vinden som biter…
        Godt å holde seg inne nå når man har vært ute flere ganger i dag..

      1. Tusen takk, ja hektiske dager….Man blir sliten..
        Er jo ikke ung lenger…man trenger godt med hvile, sånn er livet..
        Ønsker deg en fin kveld <3

    1. Ja temperaturen datt plutselig og det ble ordentlig surt og kaldt for et par dager siden. Ikke noe bedre i dag heller her i Oslo, for det blåser en sur og kald vind. Godt du fikk skyss et stykke på veien når du skulle hjem. Ønsker deg en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Nå kom lissom vinteren veldig susende…
        Skikkelig surt noen dager og også i dag, huttetu…
        Ja, den lange veien er litt trå noen ganger. Bruker jo ikke bilen, nå er det også
        sinnsykt masse kø…De har stengt en vei og alle slutter likt..Så tar ca en time og forflytte seg 3 kilometer.
        Jeg går! 🙂 Kos deg med kvelden, klem…

    2. Ja, det ble plutselig kaldere og her har det kommet litt snø også, – glatt på veien. Håper du har hatt en litt roligere dag idag. 🤗

      1. Ja, nå har kulda kommet…
        Ganske mange gjøremål i dag også, men i morgen har jeg trua….
        Litt mye akkurat nå med mamma og sykehjemmet og slikt vettu <3 Men sånn må det jo bli..
        fin kveld videre…:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg