Så fin kvelden ble denne søndagen i august

 

Dette er fra hjemturen i dag, jeg gikk tur retur byen for å spise et eller annet! Har holdt på her hjemme med hage og maling og ble etterhvert sulten! Hadde tenkte å gå til en av byens utesteder/restauranter..Men kom ikke så langt…

 

Jeg gikk langs elva for det var sykt mye trafikk på Kråkerøyveien, alle hyttefolka skulle hjem til seg og sitt! 🙂

 

Men minste problemet dette, her er masse å se på hele veien. Utsikten her blir man ikke lei..

 

 

Da jeg kom til Solveig´s pizza her på Kråkerøy ramlet jeg bare rett inn døra – da ble det det pizza nr. 37 hos  Solveig`s pizza Smakte godt! Men ikke det jeg hadde tenkt å spise i dag og heller ikke på dette stedet. Men hadde jeg tatt en brødskive før jeg gikk hjemmefra så hadde jeg klart noen meter til, hehe…Men bevares stedet er fint det, men lett for å bli mye pizza på sommeren dessverre..Neste søndag skal jeg i konfirmasjon så da blir det sikkert ikke pizza! 

 

Etter pizzaen tok jeg en runde rundt i byen og avsluttet med en softis, min andre for i år! 🥰 Så nå sitter jeg her med et kald alkoholfri øl og hviler beina litt! Dagen ble helt grei den, selv om jeg ikke liker søndager! Men prøver å fylle hele dagen med innhold så går det greit…

 

God kveld 💛🧡

25 kommentarer
      1. Ja, må kose seg litt vet du, alkoholfritt er godt det. Liker flere slag jeg,
        må bare prøve seg frem. Hadde ikke lyst på noe øl med alkohol nå i kveld.
        Men var tørst etter pizza, Natta 🥰

    1. dilige bilder og fortsatt sommer :=) vi skulle få sol i dag men tåken i fjella lettet ikke og vi fikk en kjølige vind ,helt ok alikavel hadde småttiser på besøk ,da rekker vi ikke annet :=)

      1. Tusen takk, her er det sommer og sol. Meldt bra denne uka også, det været hos dere i år altså!
        Men koselig med besøk da <3 natta…

    2. Herlige og fine sensommerbilder, og man får lyst å sitte på bryggekanten utenfor det røde huset og dingle med bena. Alkohol fri øl er helt innafor, noe jeg ikke ville ha sagt for noen år siden. Da syntes jeg ikke det smakte like godt. Å pizza smaker jo alltid godt da, om det ikke blir for ofte 😉 Ha en fin mandag, klem 🤗

      1. Tusen takk, koselig nede ved elva her på Kråkerøy. Mange fine steder å titte utover og
        masse motiver når man skal ta bilder. Men dessverre er Kråkerøyveien veldig trafikkert fra fredag til søndag.
        Det er slitsomt..
        Pizza smaker, men i går skulle jeg ikke ha det…Men men..På Solveigs har dem ikke noe annet..
        Klem..

    3. Fine bilder, og fint å høre at du koser deg på en solrik søndag 😊 Nyt mandagsdagen i dag og siste rest av solsikkemåneden august! 🥰

    4. Så vakkert det var da og den pizzaen. Vi syklet til Ullerøy og Karlsøya i går, men hjelp så mye trafikk. Jeg glemte helt at det var søndag. Ikke fikk jeg is heller, for alt var stengt da vi kom på ettermiddagen. Men en fin tur var det, og i dag er det mandag. Ha en fin ny uke 🙂 Klemsiklem.)

      1. Høres ut som en flott for dere, trafikken er voldsom fra fredag til søndag her på Kråkerøy.
        Kommer ikke over veien nesten, må vente veldig lenge!
        Takk og pizza smakte! 🙂 klem…

    5. Det så jo skikkelig godt ut – og jeg har (dessverre) ikke spist en eneste pizzabit i sommer…..! Utrolig nok! Kanskje blir du gladere i søndager etterhvert – for meg er det en innmari deilig dag! God klem <3

      1. Du nyter søndager det er bra! Vært sånn hele livet jeg, søndager er kjedelig! Men jeg er veldig “bymenneske” altså.
        Men nå har jeg jo stort program hver søndag, så da hjelper det, hehe..
        Har spist pizza 3 – 4 ganger ute på restaurant i sommer..Så det holder for meg nå for en stund! Nok annet å spise, fisk er bedre.
        Klem…

    6. Flotte bilder fra en fin dag.🤗
      Jeg misforstod litt og trodde først du spiste pizza nr. 37 på det stedet i år.😅🤣
      Da hadde du vært der ganske ofte.🤗
      Ha en riktig fin kveld!😊

      1. Hehe, vi har jo spist pizza der i mange år, men så mange som 37 har vi ikke kommet frem til!
        Nr. 37 fra den Italienske menyen. Slik at jeg husker hva jeg spiste neste gang jeg er innom. Det man skriver
        husker man vettu 🙂 Fin kveld videre.

      1. Tusen takk, smaker godt det altså…
        Håper alt er bra med deg? Har lest det siste innlegget ditt altså 🙂 Så ser du er litt tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg