Ryktet går

 

Et rykte går fort fort..

 

Et sted jeg aldri nesten ser et menneske! I dag var det bål og fest og skøyter! Ryktet går…

 

 

Det er skøyteis her i Kråkerøy-holmene. Utrolig masse folk ute på tur og på isen! Prøvde å ta bilder slik at jeg ikke fikk med ansikter da! Litt avstand…

 

 

Folk på isen…

 

 

Blir flotte motiver av dette da – det synes jeg i hvertfall!

 

 

Vinterlykke på sitt beste! Og jeg bare elsker sjøis og hadde jeg bare vært 15 år igjen..Da hadde jeg susa utover på skøytene. Men en tid for alt! Nå nyter jeg slik som dette! Og vet dere, isen er helt speilblank……….

 

Utrolig vakker søndag – 31.1.21

 

 

12 kommentarer
    1. Superfine bilder.. skjønner godt folk koste seg i finværet.. 🙂 Bilder av folk litt på avstand er jo helt greit.. ellers har jeg dekka dem til med briller o.l jeg om di er for nær..hehe.. Litt skummelt å gå på isen syns jeg..men gjorde det jo før i tida jeg også.. Klem <3

      1. Tusen takk, is er flott. Men man må tenke…Nå har det vært sterke kulde i veldig mange dager! Er nok trygt inne ved holmene…Ganske grunt! Ønsker deg en fin kveld videre…Klem.

    2. Nydelige bilder. Ja, for en lykke med skøyteis. Skulle ønske jeg kunne suse utover jeg også, men nå ar jeg ikke skøyter lenger. Mine var så gamle og stive at det nytter ikke å bruke dem lenger dessverre, eller jeg vet ikke om jeg hadde våget heller? Men det fristet i går, da vi gikk på isen. For et speilblankt og vakkert dekke!!!! Klemsiklem:)

      1. Det var et magisk vær i går…i dag mer råkaldt! kke så fint..Jeg har brukket bekkenet på 3 steder…tror ikke jeg tør å skøyte jeg…:) Men vakkert å nyte 🙂 klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg