Rusta ikke rusa og fyring

 

God kveld der du er! I dag har det vært fint da…kjørte litt her og der jeg. Innom Rusta. Nyåpnet butikk her i Fredrikstad. sikkert 70 000 innom der i dag altså. Åpnet i går så jeg trodde køen hadde dabba a lissom. Derfor for overskriften Rusta. Men men jeg er ikke rusa på shopping lenger merker jeg. Kom ut med null og niks. Enda jeg sikkert hadde stått i kø i 3 timer….for i det hele tatt å komme inn i butikken. Stod vakter på utsiden..hm…My ræl som jeg ikke gidder å fylle huset mitt med. Jeg driver jo heller å rydder unna. Men folk kom ut med 2 og 3 digre bagger. (Sånne handlenett som man har på Ikea vet dere, digre..Vel der er jeg. Mulig jeg hadde kjøpt litt godteri der for å ha til kvelden. Men kasse-køene fristet ikke meg! Men skal vel greie å handle en flaske shampoo der en dag….Så kjørte innom en annen butikk og handlet litt godteri til kvelden…tilfelle det kommer noen skumle på døra! <3

 

Jeg tenker hvor gjør folk av alt det dem handler. Blir litt stressa jeg hvis ikke har plass i skap eller skuffer. Og får lagt ting på plass med det samme. Jeg er ikke en sånn type som hamstrer 20 flasker med shampoo eller sekker med dopapir eller 3000 telys! 🙂 Tok ikke bilder fra denne butikken. Bildet er fra fyringa her hjemme på lørdag…Det synes jeg er hyggelig! 

 

God kveld i godteskåla! 

 

13 kommentarer
    1. Rusta åpnet for 14 dager siden her hos oss også,500 sov utenfor om natten,jeg lurte på hva var det som fikk fork til å ligge der en hel natt for å komme inn ? jeg fikk svar,første kunde fikk et gavekort på 1000 kr,vel jeg hadde iallefall ikke lagt ute hele natten for det nei :=)

      1. Ja, mye styr åpnet i går her og da var det 100 (tror jeg) som fikk gavekort på 1000. Trodde det var litt mindre folk i dag…Det var det ikke!

    2. Vi har to butikker med Rusta hos oss, og jeg benytter meg av tilbud som f.eks å kjøpe sjampoo, balsam, tannkrem, dusjsåper og faktisk billigere maskara.

      Bruker også å levere inn patronen til sodastreameren, for da blir det mye billigere enn hva de tar på Chlas Olsson.

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja, har handlet på den på Nordby. Men i dag enormt mye folk. Fikk ikke puste nesten…Kjøpt dusjsåpe i Sverige. Billig. Kose deg med kvelden…:)

    3. Jeg hadde heller ikke kjøpt noe i en butikk så full av folk, og jeg er glad i shopping. Men blir det får fullt får jeg nesten panikk og finner ingenting.

    4. Hmmm – nei shopping må en være Rusta til å få til…. hihi…. Rusta åpna i Larvik også for noen uker siden, og jeg og prinsessa var der for ei uke siden – jeg kom ut med masse juleting….. så da var jeg nok i modus! Klem <3

    5. Åpnet overalt i Norge nå. Bare handlet på Svinesund jeg. På Nordby tidligere..Flinke dere var da…nei jeg greitt ikke dette i dag. Ikke rusta nok i dag…nei..hehe. Klem.

    6. Rusta er faktisk en av favorittbutikkene mine, og jeg er av de som hamstrer dusjsåpe ettersom det er billig. Når det er sagt kjøper jeg ikke en hel hylle full, men 3 – 4 store flasker. Da har jeg en god stund. Skal være enig med deg at det er mye der man ikke trenger, men man kan gjøre noen varp. Det å stå i kø i flere timer orker jeg ikke lenger, og de åpningstilbudene de kommer med da er som regel slike ting jeg ikke trenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg