Rolig hav og avslappende lyd av bølger

 

God ettermiddag/kveld alle 🥰

 

Snøen har for det meste reist igjen og deilig er det, det har vært glatt og tungt å gå på holke og man må bruke brodder. Det er tungt når man går i kilometer med dette på beina…

 

Så da blir man ganske så lykkelig når det er grønt og bart igjen..Gå gjennom Gamlebyen på ren holke på brosteiner…har du ikke prøvd så er det ikke noen høydare akkurat! 

 

Det jeg skulle formidle nå var at denne lyden på videoen under her er noe av det vakreste som finnes! Jeg hører jo dårlig, noe fuglesang hører jeg ikke. Det er trist. Jeg elsker fugler..Men svarttrosten hører jeg fremdeles – den er så flott å høre på! Jeg hører også denne lyden under her…Håper jo av hele mitt hjerte at jeg fortsatt kan høre bølgene og vannet slå..Den dagen jeg ikke gjør det lenger, den gruer jeg meg til ❤️

 

Så for meg og deg og dere alle – ta vare på hørselen deres..Det må være en av de aller største gaver vi mennesker har fått…

 

https://www.youtube.com/live/blAB_JqAJNw?feature=share

Nå ser det ut jeg ikke får delt videoen…Men prøver igjen.. Da blir det denne videoen i stedet!

 

 

 

 

 

12 kommentarer
      1. Flott lyd som gir en god ro…elsker den lyden..
        Vi får bare krysse fingrene…Dette hørselstapet er jo medfødt og hørselen svekkes hele tida..
        Min far hadde det samme, ham ble helt døv. Utrolig trist..
        Klem til deg.

      1. Det var nesten helt håpløst selv med brodder…..
        Aldri opplevd det så ille før, og folk kom syklende på sommerdekk..
        Hva tenker folk med???

    1. Hører ikke fuglene jeg heller. Men blir spennende i neste måned når jeg skal teste hørselen og få høreapparat. Må sende søknad om hjelpemidler. Kommet masse nytt og bra. Var jo på ei messe i fjor høst. Nå skal jeg høre på video som du la ut. Klem

      1. Jeg hører noen fugler, og det er med høreapparat. Men mange jeg ikke hører med det også.
        Men det kommer stadig nyheter så vi får bare henge på så godt vi kan.
        Lykke til med alt hos deg! 🥰 Det blir nok en bedre hverdag.
        Lyden av vann er beroligende og man slapper av..Glad jeg hører lyden.
        God klem og fin kveld videre. 💜

    2. Nydelig lyder av vann <3 og så godt at du hører svarttrosten – den synger vakre triller, den! Vanskelig med tapt hørsel, så mye annet som også er tapt da! Trist…..! … og du – den brosteinen med holke, nei takk 🙂 godklem <3

      1. Svarttrosten har en vakker sang….gir seg ikke utover kvelden heller!
        Ja, det er tråkig og veldig trist. Får bare håpe jeg ikke blir helt døv.
        Det er en viktig sans å miste 🥰 Men kanskje en dag så kommer de videre med forskningen.
        Klem til deg…vennen…🌻

    3. ja jeg kan tenke meg att det er trist når hørselen svekkes ,ser bare på dei gamle i bygda som bruker høreapparat kor fruustrerande det er nårr dei ikke hører så godt lengre ,vi får håpe du ikke blir verre førr du har en godt moden alder :=) rennande vann er beroligande å lytte til

      1. Triste greier med hørselstap, jeg krysser alt jeg har for at ikke det går så fort nedover..
        Jeg har arvet etter pappa dette og han ble jo helt døv..Ikke så gøy å tenke på!
        Men jeg må bare leve her og nå og nyte dagen, tenker jeg..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg