Ro meg over

 

Vel, skal man tømme denne jolla så tar det vel litt tid tenker jeg! 

 

Er det dette vi kaller gjenbruk. Ting vi ikke trenger selv kan fint brukes av andre! 

 

 

Måtte jo ta med denne raringen også! Litt av hvert å se på turen min i dag. Avsluttet også med en tur innom Gamlebyen. Det får jeg lage noen innlegg av til uka tenker jeg. 

 

Ro meg over er faktisik en av mine favorittsanger. Anne Grete Preus var den beste ❤️

 

“Ro meg over
Denne broa kan jeg aldri bygge
Ro meg over
Før jeg brenner ut og sovner inn
Fortell meg om kjærlighet
Som er mer enn det første skritt
På en gammel vei trøtthet og stengte sinn
Ro meg over
Ro meg over
For i dette land er jeg en fremmed
Ro meg over
Så jeg tør å møte bilkket ditt
Der kan vi finne et hus
Uten gamle skap og slitte bilder, det var aldri mitt
Ro meg over dit hvor drømmen aldri sover
Før meg dit så jeg kan holde det jeg lover
Gi meg hjertebank og sjelefred
Ro meg over
Ta meg med
Ro meg over dit hvor drømmen aldrig sover
Før meg dit så jeg kan holde det jeg lover
Gi meg hjertebank og sjelefred
Ro meg over
Ta meg med
Ro meg over dit hvor drømmer aldrig sover”
Lørdag forsvant og det ble søndag. Tok man tiden til hjelp, gikk den også! 

14 kommentarer
    1. Båten er gammel og forlatt…………… men lekker….. rota er jo stilig da! Helt min greie, hihi…..! Ro meg over er nydelig….! Klemmer <3

      1. Båten var forlatt og ble et hjem for andre! Så er det, man må passe på det man har!
        Ro meg over er så fiiin…..<3 klemmer og fin søndagskveld.

    2. Trebåter som har gjort sin gjerning og blir forlatt ute i naturen gjør noe med meg. De er på en måte vakre der de ligger og man får lyst til å ta bilder av dem. Etterhvert råtner de helt bort.

      1. Trebåter er flotte motiver. Og jeg synes det var trist at det hadde blitt en maurtue i båten.
        Etterhvert forsvinner den mer og mer…

    3. Er nydelig låt, hører den nå. Ho gikk bort altfor tidlig. Gamle båter som bare blir forlatt er fine fotomotiv. Den rota også. Hos meg er det ikke varmt, grått og trist. Håper på litt sommer, men det ser dårlig ut. Klem til deg.

      1. Veldig fine motiver, men trist når man ikke tar vare på tingene sine
        og det blir ødelagt av maur.
        Her er ok vær i dag. Skyer og sol…Klem og fin kveld da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg