Ro deg ned med bilder

 

Hallo i lukan…

 

Godt å roe seg ned innimellom…sender over noen bilder fra vakre øya Isegran..Trenger ikke så mye tekst synes jeg. Men det våres og det lukter olje og bunnstoff og sjø…Ja, rett og slett litt maskuline dufter…Ikke galt det altså…Men du går ikke til Isegran hvis du ønsker duften av 4711… Bildedryss fra Isegran i finværet og Isegran

 

Her lukter det mannfolk!

 

Så sender med litt bilder fra i går..Nydelig vær om dagen, varmt på dagen i sola, men kaldt i lufta og ganske kaldt på natta.. 

 

I morgen er det mars, juhu…deilig…lei både januar og februar egentlig…

 

Mars blir bra! ♣︎

 

12 kommentarer
    1. Flotte vårbilder og jeg ser at svanene er kommet hos deg. De er ikke her riktig enda.
      Jeg gleder meg også til mars og den aller første vårmåneden.🤩😍

      1. Tusen takk, mars blir deilig…Føler at jeg er klar for vår nå. Vinteren har på en måte vært
        lang…De snoker rundt for å finne reir snart sikkert 🙂

    2. Moro å se for oss som bor i innlandet, – flotte bilder og kan nesten kjenne lukta av sjø. 🥰 Jeg arvet ei stor flaske med 4711 av ei tante av mor, – var nok populær blant de født tidlig i forrige århundre. 😅 Den står fortsatt i esken sin og bare til pynt. Vi har nok en nydelig dag foran oss, – kos deg! ☀️

      1. Tusen takk, flott her ved sjøen og elva. Isegran er en perle..
        Her lukter det skikkelig sjø, bunnstoff og linolje og ingen 4711. Fine flasker, men for sterkt for
        meg. Orker ikke så mye lukt av dette. Du får kose deg med eesken og ha den til pynt. Artig.
        Flott i dag også, i morgen mer skyer – men vi får ta det som det kommer.
        Fin kveld til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg