ring ring – det er viktigere enn du tror

 

God ettermiddag. Tur har jeg gått og akkurat kommet inn i huset mitt. Nå snart middag her i heimen.

Bilen er klar igjen – det er deilig. Hentet den i går etter alle gåturene mine. Hadde jo først bil på service og EU-kontroll. EU-kontrollen ble ikke godkjent. Hadde flere mangler på bilen. Bilen er jo ikke helt ny lenger den. Ikke kjempegammel heller. Men må EU-godkjennes hvert annet år! Så nå er det gjort og det føles bra. Pluss at batteri var defekt og de skiftet det med det sammen. Tusenlappene fløy denne måneden. Men sånn er det. Jeg har buffer som takler slike utgifter 🙂 Kjekt med bil og komme seg hit og dit! Og man skal jo på jobb!

Men over til overskriften. Husk å ta vare på hverandre der ute! Være medmennesker. Det er vikltig. Som dere vet er jeg også tillitsvalgt på jobben. En del av vervet er jo å ta vare på “mine” folk <3 Noen ganger er det mange telefoner andre ganger mindre. Pluss at jeg ALLTID er tilgjengelig på jobben. 

 

Så ring ring og eller ta et besøk eller gjør det på din måte! Vi er ikke roboter, vi er mennesker av kjøtt og blod! 

 

Gud må være glad i alminnelige mennesker siden han har skapt så utrolig mange av dem.

8 kommentarer
    1. en telefon kan hjelpe mange ja det er sant,jeg har hatt mange telefoner dei siste dagene,det har vært godt for meg :=) likte godt dagens ord,ja han må være glad i mennesker han der oppe :=)

      1. Så bra du har hatt mange å snakke med <3
        Dagens ord var fine synes jeg å. Liker godt denne boka til Karsten Isachsen. Der han har samlet 365 sitater (små lyspunkter).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg