Rett og slett bare en deilig tur!

 

Jeg bruker ikke begrepet søndagstur, for jeg går tur (er) alle dager! Men i dag var det ordentlig deilig..Kom meg ut i marka her på Kråkerøy og gikk og gikk… 😀 Jeg er glad i å gå…Får en god ro i kroppen..og endorfiner kommer godt inn under huden min – altså lykkehormonet! 🥰 

 

 

Et par kuldegrader og helt vindstille, for meg så er det ganske så perfekt temp det! Man merker at man er ute i lufta, men fryser overhodet ikke!  Sånne turer som dette nyter jeg altså…Kan nesten ikke bli finere. Håper du benytter din søndag til en luftetur eller flere…

 

Søndager er jo lange, man rekker å kose seg allikevel tenker jeg..Hvis målet er flest timer i sofaen! Jeg teller ikke sofatimer, jeg teller de timene jeg er ute..Det er sånn jeg lever! 🥰 Jeg har hele livet vært et utemenneske, det er der jeg trives best! En dag uten tur er en dag uten mening…….❤️ Snakker bare for meg selv altså, jeg lever ikke andres liv..Jeg lever mitt! 

 

16 kommentarer
      1. Takk, veldig fint her…Var jo nesten helt bart, så kom det litt på torsdag..
        I skogen og ved sjøen nesten fravær av snø…Topp å gå gå tur da.

    1. herlig tur ,ja det er godt å være ute ,vi har vært på fjelltur ,skal få til ett innlegg snart :=) da vi kom hjem var det middag og nå baker vi brød for i dag er det billig strøm mot det som har vært ellers i uken ,det må benyttes

      1. Dere er i rute med brødbaksten..topp det. Lurt å følge med på strømmen, for det er spesielle tider nå.
        Skal sjekke innlegget ditt, herlig.
        Godt å være ute, og nyt kvelden også.

    2. Godt å komme seg ut og gå, – kjenner man blir i bedre form og får mer energi 🥰 Her var minus 28 på morgenkvisten, og altfor kaldt å gå, men skal heldigvis bli mildere til uka!

      1. Ja, kjekt altså, så fint terreng å vandre i…Så turen ble flott.
        Så det var kaldt på Gjøvik i helgen også, renn ble avlyst..
        Nei, 28 da holder man seg inne.
        Fin kveld i heimen… 🙂

      1. Tusen takk, fineste turen altså…Så deilig å gå i sånn terreng. Kosa meg virkelig.
        Bra dere kom på tur 🙂 Kos deg med kvelden, klem.

    3. Så flotte bilder av barmark fra turen din! Vi er så like, du og jeg! Det er aller best å være ute! Blei tre gåturer på meg idag – her var det minus 13 på morran, nå er det minus 8. Mye snø, så blei gater og veier…..! Uansett – turer er det beste som fins! Klem <3

      1. Kaldt hos dere, Men ut må man..Vi hadde jo 22 blå i desember og det var kaldt.
        Her skal det bli enda mildere så da forsvinner kanskje restene av snø igjen..Liker best turer på barmark jeg.
        Du har vært flink 🙂 klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg