Restegarnsgenseren vokser og vokser og spennende det blir

God morgen,

Været er litt rufsete i dag. Men jeg koser meg med kaffe og strikk. Strikker aldri fort. Jeg er ikke sånn. Jeg liker bare å ha et håndarbeid. Trenger jeg genser fort, kjøper jeg jo en.

 

Jeg hadde en del ullgarn liggende. Det er jo penger som ligger der i kurven. Hadde ingen oppskrift. 2 firkanta biter lagde jeg. Sydde sammen. Og felte også av til hals og nakke. Nå strikker jeg vrangbord. Hentet opp masker nede. Er litt spennende dette da.

Liker sammensurr av fargene. Og forstykket og bakstykket er helt forskjellig også. Begynner å dra seg på nå. Armene er ferdige, korte ermer..Orket ikke lange ermer på denne. Jeg drar jo bare ermene opp hele tida også. Så da slipper jeg det. Så da er det igjen, litt lenger vrangbord og vrangbord rundt halsen. Og sy i ermene…:)

Likte du denne?

Jeg vet jo overhodet ikke åssen passformen blir. Eneste jeg ville ha er volum og annerledes…

 

Ønsker deg en god dag videre, klem Solliv ❤️

#strikketøy #genser #garn

6 kommentarer
    1. Kjekt å lage noe selv, uten oppskrift, og med fine farger. Fornuftig bruk av restegarn. Og som du sier med ermene, du trekker dem opp uansett, så da trenger du jo ikke så lange ermer. Tror denne blir fin ♥
      Jeg lager selv en restegenser i øyeblikket. Den blir det ermer på. Og den er også fri fantasi. Jeg er halvveis med erme nr. 2, så snart ferdig med andre ord 🙂
      Kjekt med noe nytt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg