pust i bakken

 

Da satt jeg meg ned med pust i bakken 🙂 jobb og tur og nå middag. Skal pusle litt her hjemme. Litt hver dag. Ikke fordi jeg må. Men det er min greie til jul. Må ta ting pent. Skal ikke styre mye jeg. Men synes jula er en fin anledning til å rydde litt i kriker og kroker. I går var det kjøkkenskuffene som fikk gjennomgå. Greit å ta ut det man har og støvsuge og ha litt system i det ting faller på plass. Noe gikk i sopen.

 

Etter turen i dag tok jeg meg en lang dusj og vasket håret. Deilig det da. For det var virkelig råkaldt i dag. Det var en av de dagene i året som det å gå…var rett og slett å gå. Ingenting koselig med det. Regnet og regnet og – paraply i litt fort tempo. Gadd ikke ta regnjakke. Sånn er det noen ganger….Snart koke meg litt te og så ta en sjau 🙂 her i heimen! Ha en fin kveld videre…Bildet tok jeg i Halden, på kjøpesenteret der. Skal ta et par runder på et senter her i byen jeg. Men haster ikke 🙂 Jeg jobber med tanker og ideer om hva som skal kjøpes til forskjellige personer. Lager en del selv også da. Men noe må kjøpes!

 

Solliv

14 kommentarer
    1. Måtte bare inn å se på den fine stolen. Den lyste jammen opp. Her også går det i rydding om dagen, og mer skal det bli. Jeg stresser heller ikke, for det trenger jeg da slett ikke i det hele tatt med juleforberedelser. Turen i kveld droppet jeg, for det regnet igjen. Man blir så lei våte klær. Men jeg fikk en runde i formiddag, så noen kilometer ble det da i dag også. Kos deg i kvelden. Klemsiklem 🙂

      1. Fin stol. Ja, liker å ta litt og litt jeg. Det er koselig synes jeg…Plutselig så man i mål og har fått litt julestemning. Virkelig rått nå altså….Men meldt SOL fredag…Det har regnet mer her enn i Bergen vettu…

    2. Det var en fin stol å ta seg en pust i bakken i 😀 Skulle hatt hjemme. Jeg skal også ta en RUSH på et senter, og få kjøpt det jeg trenger. Men ikke startet ennå. For mye jobb-greier, og energien ikke på gli til sånt ennå føler jeg..

      1. Tusen takk 🙂 ja deilig å gå. Får energi av det…men noen dager er kjedeligere enn andre dager..Men kom meg i mål med mine skritt for dagen! Fant ut at jeg måtte ta en dusj jeg. For var kaldt å komme hjem også! Har jo ikke så mye varme på her inne 🙂 Fin kveld videre….under pleddet.

    3. ja pusle litt frem mot jul for å skape litt ekstra hygge i julen er koslig,det liker jeg også :=) i morgen tenker jeg julestjerna skal få komme frem.Det været dere har høres ikke god ut,men nå melder dei noe slikt hos oss også,så får vi se om det blir så ille,uansett har vi stort sett hatt blå himmel hele november så vi kan ikke klage vi

      1. Ja, må lage julestemning selv. Litt og litt. Koselig med stjerne, henger opp i helgen jeg 🙂 Blå himmel får vi på fredag så jeg 🙂 håper det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg