priskrigen fortsetter

 

God kveld igjen…Priskrigen fortsetter. Det er masse billig på butikken. I dag var jeg på Rema. Husk det er ikke salg. Så det finnes ingen plakater på dette. Du må selv lete og finne. Det er PRISKRIG!

 

Jeg fant!

Mandler: 5,70

Svisker: 3,00

Grov Sennep: 9,00

Juleleverpostei stor pakning: 18,80

 

Så flere ting på salg: Krumkaker, risgrøt, edamerost blant annet! Men jeg får en del ting i en gave før jul også. Og der tror jeg det er en Edamerost 🙂 Så derfor kjøpte jeg ikke det!

 

HAR DU FÅTT HANDLET NOE BILLIG!

 

12 kommentarer
      1. Her handles det og skuffene mine som var ryddet i, er ikke tomme lenger….hehe….Be gubben handle litt på veien hjem fra jobb 🙂

        1. det var det da,spurte om han hadde kjøpt med noe godt til helgen ,men nei vi kunne spise opp det vi hadde var svaret,blir storhandel på meg lillejulaften når jeg får av gipsen og på en gåskinne :=)

    1. Marsipan i griser og pølser, svisker, pepperkakehus og kanelstang. Heldig med at jeg dro på butikken få minutter etter prisen var nedsatt – tilfeldig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg