Pride i Fredrikstad

 

God kveld, Jeg var en liten tur i Fredrikstad i går for å se på Pride-paraden. Masse folk over hele byen. Det var også mange partier som hadde stand. Det var vafler og karameller og 3000 veps. Så gikk bare en hurtig runde gjennom byen for dette orket jeg ikke. Litt for mye folk og litt for mange veps. Så gikk innom Normal og kjøpte det jeg skulle og dro til Biblioteket for å se på paraden. Der fant jeg meg et sted som var litt rolig…

 

 

 

 

Synes det var en fin parade. Fine bannere og stor oppslutning synes jeg da. 

 

Ellers i dag så har malt litt rekkverk foran huset. Saget opp et pall. Lettere når man deler opp litt og kan putte litt etter litt i restavfallet. Etter det ble jeg svett og dro til sjøen og badet 🙂

Da takker jeg for meg med Pride i Fredrikstad. Vokser for hvert år…

 

Ønsker dere en fin kveld…

 

10 kommentarer
      1. Tusen takk, Ikke en veps? Her har det øket på siden varmen kom i slutten av juli. Kjedelige greier. Bare man tar med kaffekoppen ut så er vepsen der..Vepseår i år – helt klart.

    1. Uffda,, vepseparade også…. Kanskje de var på jakt etter ho derre Grande. Jeg må bare si at jeg sliter litt med sansen for henne.. ellers så var det flotte bilder fra et flott opptog 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg