Posten kom frem

 

God kveld! Ble litt mørkt bilde, men det er jo mørkt her! Strømmen er dyr vet dere…

 

Fargene er mye mer skinnende, ja – hele armbåndet er kult! Vibbedille selger armbånd som hun lager selv. Hvorfor hun gjør dette får du lese om her: VIBBEDILLE sin blogg.

 

Alle kan tre noen perler – det er ikke det som er poenget med å kjøpe dette! Men hun har en plan, og det er veldig proffe ting hun lager. Jeg skal bruke mitt masse, det er helt klart! Jeg elsker armbånd og har mange slike forskjellige, kjøpt her og der. Kanskje lager jeg et par selv også etterhvert! For det er gøy å være kreativ, samme hva det er i grunn. Det er gleden med å sitte slik å pusle og dille! Koble ut verden litt og finne roen. Det er noe alle burde gjøre, det å ikke må noe hele tida! Jeg må lære meg selv jeg, men er flinkere på denne årstida enn på sommeren. Da er det mye man må og vil rekke! 

 

Finn roen, og ta deg en tur inn på bloggen til Vibbedille! 

 

Tusen takk

12 kommentarer

Siste innlegg