post i dag – haug med blader

Reklame | Bladkiosken, Allers, Mediaconnect

 

God tirsdag. I dag kom posten!

 

Jeg har bestilt Allers – et abonnement. Mange ganger kan man velge skjerf eller kopper eller noe sånt. Det har jeg i grunn nok av. Så da jeg kunne velge en bladpakke gjorde jeg heller det!

 

Jeg kan merke med reklame – så det ikke blir noe rart. Men er ikke nødvendig. Det er ikke sponset eller noe. Betalt alt selv, men da gjør jeg det… men egentlig ikke riktig!

 

Kos med blader/magasiner/tidsskrifter

 

 

Hele 7 blader. Veldig koselig dette. Jeg liker å sitte å bla litt i tidsskifter, ikke alltid jeg orker å lese bøker! Liker best å lese bøker på sommeren og på stranda jeg og i syden! Men sitte å bla litt og titte på bilder og lese noe småtteri – det synes jeg er veldig kjekt!.. Hvis du lurte så bestilte jeg på Bladkiosken!

 

 

 

Påskens lesestoff er reddet

16 kommentarer
    1. Der finner du masse artige ting å lese. Kos deg! Jeg har Hjemmet blad, men jeg foretrekker å lytte på bøker “Storytel app” på grunn av øynene. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk, ja jeg sliter med hørsel vettu og lytte for meg er komplisert..
        Så bla litt liker jeg. Og ikke alltid jeg orker å lese bøker, må ha dampen oppe og jeg har ikke så
        veldig mye ro i rompa til å sitte rolig så lenge!
        Hjemmet er fint. Det har jeg hatt mange ganger. Men nå prøver jeg Allers.

    2. Koselig med sånne bladpakker, og jeg er enig med deg.. Enklere å lese et ukeblad enn en bok. Selv abonnerer jeg på KK og nå nylig Familien. Akkurat nå har jeg opptil flere jeg ikke har lest, så jeg har rikelig med lesestoff når påsken kommer 😊

      1. Så bra du har flere uleste blader. Det er lykke. Da har du masse kos i påsken du også!
        For vi blir jo sittende mye hjemme i disse korana-tider. Da må
        vi finne litt gleder her og der! Fin kveld videre.

    3. Da har du sikra deg lesestoff til påsken.
      Koselig.
      Her blir det mye håndarbeid tenker jeg. Koser meg med det.

      1. Kjekt å ha noe å titte på! Slapper av med et blad eller flere jeg.
        Koselig lesestoff…litt strikk blir det også da! 🙂 Fin kveld videre..

      1. Tusen takk, ja – det er avslappende å lese litt blader. Få litt ideer og bare kose seg med et blad og en kopp te en kveld. Det er lykke det! Klem til deg og fin kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg