Plenty of Fish

 

God ettermiddag, er snart klar for å gå en tur! I stad dukket det opp en mail. Det var fra Twoo, det er et sjekkested som skal nedlegges 30. juni! Det er noe eldre sjekkested før Tinder og slikt. Jeg meldte meg inn der en gang for 100 år siden etter at jeg ble skilt. Egentlig et ganske koselig sted, man ble kjent med folk og de man pratet med der inne var mer slike som ville få nye venner og bli kjent med folk. Ikke sånn direkte “sjekke opp opplegg”! Men klart det var noen julebukker og gjøker der også! :-.) Men en god venn av meg har jeg faktisk møtt på Twoo og møtt i virkeligheten…Han kan jeg prate med om alt og er et veldig hyggelig og oppegående menneske som jeg setter stor pris på…<3 Han er ingen gjøk, bare hyggelig..Aldri vært noe ufin eller slesk! 🙂

 

Men altså nå fikk jeg denne mailen at Twoo legges ned, og da kunne man i stedet logge seg inn på Plenty of Fish og der skulle man motta en fantastisk velkomstgave! Jeg skal ikke melde meg inn, det er jeg i grunn ferdig med…Skal jeg møte noen nå og finne kjærligheten..vil jeg heller finne fiskene her i byen! 🙂 🐠🐬🦈🐟🐋

 

Ler meg i hjel av det navnet altså – Plenty of Fish

12 kommentarer
    1. Se der ja. Kanskje kvotetildelinger skjer gjennom Fiskeridirektoratet,,,? Det ble ikke nevnt noe om lovlige fangstmetoder, som eksempel, not, garn , juksa, stang,,,, 🙈

      1. Direktoratet sier ingenting om dette, men siden det er mye fisk..Så trenger man verken, not eller garn eller flø eller
        agnsild tenker jeg! Gå rett på stanga, det funker!
        Juksa som går på dyptvannsfisk kan kanskje være noe…..🐠

    2. Det ser ut til at du kanskje kan få tildelt kvote i gave hvis du melder deg inn.😂Fisk er penger, vet du, så da kan millionene fort renne inn.🐠🐟🐬Det er sikkert bare å sette ut garnet og håve inn fisk.🐟🐟🐟 Sannelig litt av ett navn!😅😂

      1. Helt klart det er mye penger i fiske, folk har blitt styrtrike der…det kan man alt om.
        Kanskje velkomstpremien er litt utstyr, krok og stang og snøre og slikt…kjekt å ha vettu…
        Navnet var utrolig teit….Men men, det drar sikkert inn noen fisk 🙂

      1. Hehe, jeg lo meg nesten i hjel da jeg leste det…
        Du liker jo å fiske litt da, sånn med stang og sånn….På ekte altså!
        Jeg likte å fiske da vi hadde båt, med sånn snøre! 🙂 det likte jeg, det var gøy!
        Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg