Pizzanini

 

Hallo!!!

 

Her om dagen var vi ute og spiste på Pizzanini her i Fredrikstad. Maten var veldig god, litt trekk for tomatene. Hallo altså, det finnes søte gode tomater på markedet nå og så hadde det vært deilig med litt dressing eller olje til salaten! 🙂 Men ellers helt nydelig måltid..Pizzanini leverer og stor flott meny og velge mellom. Det er masse mer enn pizza her altså..Hvis du er lei pizza i sommer? Jeg spiser det jeg får, glad i mat! 🙂 og alt som hører med..retten jeg tok var kyllingsnadder! 

 

 

Det fulgte med peppersaus til mitt måltid! 🙂 

 

 

 

 

 

 

PIZZANINI Gå inn på linken så finner du meny!

 

 

Det som var veldig rart denne kvelden var et en hel familie prøvde å snike seg unna regningen..Det satt en hel drøss ved et bord, så gikk noen og etterhvert noen til..Det er i grunn ikke så rart..Så stussa ikke over det. Men da noen gikk ned en trapp med ei barnevogn så lurte jeg litt..Så rart å gå bakveien ned en trapp med en diger vogn..De kom ganske langt ut  i gata da servitøren våkna og hauka på dem…De ble sure og overrasket…De var nesten i mål med å spise gratis for hele familien..Så moralen er: Servitører følg godt med, folk er frekkere enn flatlusa altså…

 

Men altså Pizzanini leverte, hyggelig betjening og veldig god mat! Jeg kommer snart tilbake altså..Her kan man også stikke inn og ta en øl eller en kaffe! Ingen spiseplikt..Sånt liker jeg, savner jo et favorittsted i Fredrikstad – kanskje blir det Pizzanini…. Litt om Gode gamle Pizzanini er tilbake i Fredrikstad her også! 

 

God kveld folkens 💜

 

 

12 kommentarer
    1. Hørtes ut som et herlig måltid, selv om salaten hadde trengt litt mer tilbehør. Folk er så frekke at ingenting overrasker meg lenger, og godt at servitøren oppdaget dem så de måtte betale.

      Jeg legger mange av disse besøkene din på harddisken, for da har vi noe å velge i når turen går mot Fredrikstad 😉

      1. Den salaten trakk ned på helheten – jeg kommer til å si i fra neste gang. Den må ha litt oljer/dressing tenker jeg.
        Folk er sykt frekke, og da blir jo maten dyr for oss andre som skal dekke svinn! Helt tragisk altså…
        Bra det, mange steder og spise her i byen! Men jeg prøver å finne steder som ikke er på den klassiske promenaden.
        Liker meg litt unna styr og ståk der! 🙂 Særlig når alle turistene er der, da kan det blir litt voldsomt. Noen elsker jo å sitte i glaninga! Jeg trekker meg litt vekk….Ha en fin kveld! Klem..

    2. Fy søren så frekt… utrolig….! Men – det ser ut til at det er mye god mat der, det skal jeg huske på til neste gang jeg dukker opp i Fredrikstad! Blei ikke det i år…. vaffal ikke foreløpig… 🙂

      1. Godt var det altså og der er det variert.
        Skal ta meg en ny tur en dag også tenker jeg..Koselig å sitte der.
        Den familien altså, burde blitt anmeldt!!! Hadde jeg bare vist det før så hadde jeg sagt i fra..
        Men dette var vanskelig å oppdage for det virket som en herlig storfamilie på tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg