Pizzanini og sånn

 

Husker dere jeg skrev om Pizzanini – se her også: Gode gamle Pizzanini er tilbake i Fredrikstad I dag gikk jeg langs bryggepromenaden i sola og slappet så av på en benk ved torvet. Jeg snudde meg og så opp mot Pizzanina og der så det ut som full trøkk på en lørdag. Sånt er jo koselig, jeg gikk ikke inn for jeg var ute og gikk for å få sol i ansiktet og nyte våren! Litt kald luft, men sola varmer…Moro at det skjer noe i Fredrikstad..

 

 

Fint å gå ved elva! Og folk satt ute med mat og drikke..Det er noe folk lengter etter tror jeg. Den første utepilsen, passet ikke for meg i dag..Men kanskje en annen dag! Tar det som det kommer jeg. 

 

 

Valhalla – før så var dette et familieeid hotell, nå vet jeg ikke helt..Så ganske privat ut!

 

 

Utrolig fin beliggenhet – ligger på toppen av Fredrikstad – byens tak. Se her VALHALLA

 

Gøy å snoke litt…

18 kommentarer

Siste innlegg