Per Sandberg og Bahareh Letnes

 

Starter bar i Fredrikstad – fra før har dem Grand bar og hotell i Halden! Jeg var jo i Halden for 14 dager siden og da gikk jeg innom og tittet og det var populært og masse folk der! Så eieren selv også, men fikk ikke tatt en prat med ham.

 

 

Nå skal dem starte opp her i Fredrikstad for godt voksne folk…så der er vel jeg! Kanskje jeg endelig finner et sted jeg kan høre hjemme…Liker Fredrikstad jeg, men aldri funnet meg et sted  jeg kan ta meg en øl og føle at her var det kjekt…Kan være noe med at jeg er overmoden – ikke godt å si..Men når Per Sandberg kommer hit til Fredrikstad da stiller jeg altså! Blir i august leste  jeg, så da kommer Solliv anmelderen og tar frem blikket og klubba og smaken og setter fokus! Gleder meg.. 😀

 

Fredrikstad trenger virkelig en ny bar og et sted for oss litt godt voksne!

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg