Pensjonistjulebord

 

Tradisjon!

 

På jobben her er det tradisjon å be våre pensjonister på julebord sånn rundt midt i desember! Og det er alltid til lunsj kl. 1100. Da blir det alltid snitter eller annen julemat + marsipankake!

 

Det er veldig hyggelig å se igjen mennesker man har jobbet med i mange år.. Noen treffer jeg jo innimellom og noen ser jeg bare til dette julebordet! I år er det også to av av våre pensjonister som har klatret opp til stjernehimmelen <3 Trist, men sånn er livet…

 

Som sagt alltid tradisjon med dette julebordet, minus de to årene med korona. Da hadde vi det ikke…Da kunne man ikke ha så mange samlet på et sted! Men nå er det normale livet tilbake og folk kosa seg altså…Skravla gikk! Plutselig var tiden vi hadde satt av borte, og det var på tide å si På Gjensyn og God Jul..

 

Forferdelig dag å be folk på besøk på da, det datt ned enda et lass med snø her i natt! Jeg har brukt en hel time nå med å måke gårdsplassen og bil! Jeg gikk av gårde i dag morges kl: 0625 i 13 kuldegrader og snøstorm..Fremme kl:  0800! Kaldt også på hjemturen i dag, men da var det i hvertfall måket…..Kråkerøy og Fredrikstad har vunnet på lotto når det gjelder SNØ i år! 🙂

 

Helt klart..Kan ikke huske det har vært så kaldt og så mye snø på denne tiden noen gang.

14 kommentarer
    1. Koselig med julebord og skikkelig fin julepyntet marsipankake.🎄🎅🏻
      Du har hatt litt av en tørn for å komme deg på jobb i dag!😨❄️
      Her ventes det polart lavtrykk og masse snø de 2 neste dagene, så her er både traktor og snøbrett klart.😨❄️
      Håper du får en rolig og fin adventskveld!🥰

      1. Tusen takk, skikkelig koselig..var det!
        Kaka var lekker, jeg ble glad av denne kaka. Det oset jul..
        Helt forferdelig egentlig, lenge siden jeg har vært ute i slikt vær og gå i 90 minutter er heftig! Det var kaldt!!!
        Men jeg er skrudd sammen slik at jeg ikke gir meg..
        God kveld i heimen…

    2. Så koselig med et sånt julebord <3 og den kaka var lekker ….! Glad ikke det var så mange i Larvik som kjøpte lodd i det snølotteriet…. her er det bare 7 cm…. og det er jo meldt mildvær til uka….. hmmm – klemmer <3

      1. Her kjøpte de fleste lodd for 100 kroner og vant på dette lotteri…Må ha vært en skikkelig selger dette <3
        Gleder meg til mildere vær, lei av å fryse!
        Kaka og selskapet var fint! 🙂 klem..

    3. Så koselig tradisjon med det julebordet👏 Og snø, ja, nå kom den. Koselig er det, men litt for kaldt for tida. Må ut med bikkja uansett vær, så vi må bare kle på oss godt. Ja, oss, for når det er 13 kuldegrader får Barney også på seg frakken🐩😀 God kveld🙋🏼‍♀️

      1. Veldig fin tradisjon som alle er glad i <3
        Helt klart for kaldt for alle nå, men men – ut må vi jo og frakk er kjekt å ha på.
        Ha en fin fin kveld.. 🙂

    4. Fin tradisjon. Vi hadde det på sykehuset og. Koselig å se pensjonistene.
      Masse snø hos deg. Og kaldt. Det har det vært her og. Var 17 minus da jeg dro fra faren min i går.

      1. Vedlig trivelig denne dagen med alle pensjonistene….Folk stortrivdes med dette.
        Mye latter og mimring og litt om rikets tilstand som har blitt ganske annerledes siden sist
        de jobbet! Kjempekaldt her enda…og snø i hauger!

    5. Koselig med julebord, men vi måtte også måke snø igjen i dag. Og mer skal det komme, før det blir regn. Ser ut til å bli uten snø til jul 😉 Vi får ta det som det kommer. Klem <3

      1. Koselig med dette pensjonistjulebordet, det har vært helt siden jeg begynte i denne bedriften
        og hadde sikkert tradisjon før det også! Alle koser seg veldig <3
        Måke måke – blitt masse av det her! 🙂 Klem..

    6. Kjempekoselig med julebord da 😊 Den marsipankaken så kjempegod ut 😍

      Vi skal ha juleavslutning med det koret som mannen min og jeg synger i i kveld. Da får vi juletallerken, og det blir godt 😊

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Høres koselig med juleavslutning på koret med mat og hygge.
        Pensjonistene og vi ansatte koser oss på denne dagen <3 hygge…
        Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg