Påskeværet er ikke en sekser tror jeg + rabattkode

Reklame | Multitrend

 

Her i sør kan vi bare glemme solkrem…Vel sånn er det! Får ikke gjort noe med det! Noen påsker er iskalde og noen er som sommer! Flere påskeferier jeg har solt meg på solsenga her hjemme på verandaen.

 

Men ikke i år, det er ikke meldt noe fint vær i det hele tatt! Det er deilig med sol av varme i husveggen eller sykle til sjøen og kose seg. I fjor var det også kaldt..husker til og med at det begynte å snø..Ble ikke brun i fjor heller! Men det er deilig å være ute uansett og ta dagene som det kommer! Vær blir det uansett, men er i grunnen lei av fryse egentlig! Pleier egentlig å bruke lue frem til 1. mai – det er deilig å være på tur, men aldri deilig å fryse! Vi tar en dag om gangen. I morgen er det fredag så tar vi det derfra!

 

 

Handlet litt på Multitrend her om dagen og i dag fikk jeg kode fra Multitrend – vårnytt fra Riviera Maison – Rabattkode RM20 for 20 % rabatt…Se der altså – er ikke bare de på toppen som kaprer rabattkoder! Hurra sier jeg bare……Da får jeg si som kjerringa i morgen er jeg sikkert på vei oppover

 

God natt…

 

 

16 kommentarer
      1. Jeg vet….Men hadde vært deilig med litt sol både her og der! Det gjør noe med meg synes jeg.
        Er ganske så hungrig etter denne kalde vinteren 🙂 Men vi vinner vel ikke der heller……

    1. Ja…jeg vil ha sol jeg også selv om.jeg er brun hele året:)
      Reklame i bloggen…ser det ut som populær:)
      Lykke til med dere:)

      1. Ja bare tester ut jeg. Tjener ikke noen penger på dette jeg! Brukte det klikk-greiene før, men det gidder jeg
        ikke noe mer…..Klem

      1. God morgen! Deilig med sol, masse regn er kjedelig i påsken og ellers synes jeg. Multitrend er veldig fin nett-butikk – utrolig mye fint. Ta deg en titt innom…

    2. Vi kunne jo håpa på litt sol og fint vær i påsken når det meste er litt kjipt.
      Men vi får ta det som det kommer og være ute allikevel. Tror ihvertfall vi skal handle inn litt grillmat. Grille ute og spise inne. 😅
      Ett lyspunkt her i huset. Gubben har fått time til vaksine i neste uke. Håper jeg slipper å vente så mye lenger også.

      1. God morgen. Det meste er kjipt og da er det veldig hyggelig med sol. Så bra mannen i huset snart blir vaksinert. Slik at livet snart kan tas tilbake! Ha en fin dag…..

    3. God morgen 🙂

      Nei påskeveret dette året kan bli MYE tror jeg…. men håper det blir solglimt eller MYE solglimt over hele landet 🙂

      klem

    4. Det er spådd fint vær eller geit vær da på tirsdag og onsdag der vi har hytte, så vi drar oppover på mandag kveld eller tirsdag morgen. og blir til torsdag eller fredag
      Så gøy at du har rabattkode. Var innom siden og det var utrolig mye fint der.

      1. Utrolig masse fint i den butikken. Mye jeg kunne tenkt meg til hytta jeg ikke har…hehe.
        Men dere får koste dere masse på hytta! Blir deilig å komme boort litt!
        Her blir hjemmepåske som alltid…..

    5. Her er det overskya i dag. Meldt nedbør utover dagen, og til over helga tror jeg.
      Håper sola dukker opp igjen etter det 😊

      Jeg har ikke hørt om den butikken du skriver om..

      Fin dag til deg😊
      Klem.

      1. Her regner det fryktelig og er kaldt! Håper det blir litt sol og varme etterhvert..
        Jeg hørte om denne butikken på Sommerhytta, mye av interiøret ble handlet inn på Multitrend.
        Utrolig masse fint altså..men ikke billig-butikk! 🙂

    6. Kjedelig med bare dårlig vær, men ting kan skje! Får prøve å være optimist…. moro med rabattkode – god klatretur oppover lista….. klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg