Påsketuristene kommer – brum brum

 

God ettermiddag, jeg var ute og handlet og prøver alltid å få noen skritt ekstra. Etter at jeg hadde lempet inn varene i bilen så tusla jeg til stillheten..Den lilla øya utenfor Kråkerøy, Isegran som jeg har skrevet om så mange ganger!  

 

Klokka var bare 1400 og da jeg hadde handlet og så gått tur så begynte det å bli ganske styrete nede på lille sentrum her på Kråkerøy…Ikke så stort, en bensinstasjon, 2 matbutikker, en pizzarestaurant (Solveig´s pizza), et bakeri og hudpleie og lege  + og sånne kontorer som man ikke helt vet hva de driver med… + Lucky Bowl 

 

Så ble plutselig mye trafikk her på lille øya, kanskje ikke så mye brum brum som tidligere, de fleste turistene kjører Tesla vet dere! 

 

 

Solliv sanker motiver og skritt…Vinden var iskald og holdt på å fryse fingrene av seg!

 

 

Snøen som kom i går kveld og natt var borte vekk, tilbake står det pjusk krokus…stakkars de tåler ikke stort…Sånn er det jo, alle er ikke like sterke…verken blomster eller mennesker…vi er forskjellig skrudd sammen + erfaringer gjennom livet, som til slutt blir det menneske du er i dag!

Jeg tenker – den beste personen du BØR ha et godt forhold til er deg selv!!! 🧡

 

 

Det ble jaggu fredag…..koz….

14 kommentarer
    1. Ja, de med banken full av penger kjører nok Tesla 🙂 Statusbil det.
      Flink å gå du, sanker både skritt og bilder ♥ Det ser fint ut der, selv om det fortsatt er tidlig vår 🙂
      Jeg har ikke gått tur i dag. Hadde besøk i formiddag ut utover dagen, så da er jeg ferdig, da er det ikke mer å hente. Men nå har jeg satt meg til med strikketøyet, og putestrikk. Så da er jeg klar for helg.
      Ha en god helg ♥♥ Klem

      1. Tesla er en populær bil…og sikkert grei å kjøre…Har ikke Tesla jeg, men går helt fint!
        Tusen takk, bilder og skritt må man sanke…Håper du har fått strikket og kost deg i deg…god klem ❤️

    2. Herlig å se at våren er kommet. Sola skinte her i dag og fikk rene vårfølelsen selv om vi har snø. Har ikke sans for Tesla, den er for oppskrytt! Skal på butikken i morgen og hente en pakke fra Lindex. De hadde salg på noe som jeg handlet. Påskegodteri må jeg ha, og da vil jeg velge sjøl. God helg.

      1. Deilig med litt vår hos dere også da, at sola skinner og varmer litt..
        Spennende med pakker – alltid gøy! Salg er gøy, påskegodt smaker vettu og
        greit å velge hva man liker ja! Klem..og God helg…

    3. Godt at snøen forsvant igjen, da.. så nå mangler du bare litt mer varme så du slipper å fryse fingrene av deg ❤
      Flotte bilder, forresten.
      Håper du får en riktig fin kveld nå da ❤ Klemz

      1. Tusen takk, ja innmari deilig at snøen dro altså…blir sliten av snø, får ikke puste…
        Slapper av nå, deilig inne….men du verden så kaldt tidligere i dag..

    4. Så sant – og noen ganger tenker jeg faktisk at jeg er den eneste personen jeg har et helt ukomplisert forhold til, hihi….! Fine bilder, men det er sant – det er altfor kaldt til å ta bilder egentlig…! Holder nesten på å fryse helt i hjel her……! (ute da)….! Biler som ikke brummer er ikke det samme….. 🙂 klem

      1. Må ha biler som brummer vettu…med gir og greier…hehe…
        Tusen takk, var så innmari kaldt der borte i dag…Håper du har fått varmen i deg og koser deg i bobilen!
        God klem….
        Deilig å være i et ukomplisert forhold med seg selv altså….

    5. Stakkars krokusen, det var ikke lett med snødyne. Ja, det er helg og jammen var det trafikk på denne siden av elva i går også. Så glad da jeg kom meg hjem og vekk fra den galoppen. Men mat må man jo ha til helga. Nyt dagene. Klem 🙂

      1. Krokusen er sart, tåler ikke så mye…litt av en trafikk altså..
        Håper turistene legger igjen masse penger i Fredrikstad da 💜
        Handle må man helt klart og folk var det i hopetall på veien…klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg