på vann

Foto: Solliv

 

Det er igjen utfordring og jeg henger meg med! 

 

Fra bloggeren UTIFRILUFT 

 

Sugerør på vann/ i vann – jeg drikker mye vann! Synes det er det beste! Isbiter er deilig…Har maskin så setter den på nesten hver eneste dag hele sesongen! Isbiter i vann! Eller på vann…..

 

I eller på vann – har prøvd å løse oppgaven så godt jeg kunne! 

 

Foto Solliv

 

Badebrygge i eller på vann! 

 

Foto Solliv

 

Båt i vann – ellers som vi sier her i Fredrikstad: Båtær 

Det heter jo å sette ut båten på vannet! 

 

 

Ha en flott søndag – kos deg! 🌸

 

 

14 kommentarer
      1. Tusen takk, ja da dagen i dag synes jeg har vært slitsom…Vind er jeg ikke glad i og den gir seg ikke med det første heller..For en dag med vær!

        God natt og klem herfra <3

    1. Du fant mye på vann, du 👍 Godt å drikke vann, – jeg har alltid ei flaske vann i kjøleskapet med kullsyre i. Når det er skikkelig varmt, pleier jeg å fylle ei flaske halvfull og legge i fryseren. Da er det bare å fylle opp med vann fra springen, så holder det seg kaldt hele dagen.😋

      1. Vann fant jeg, blitt litt dårlig med sjøvann de siste dagene…dårlig med bading i dette høstværet…
        Smart triks med vannet…Det skal jeg kopiere og bruke når jeg er ute i hagen her….🌸 Riktig God Natt…

    2. Vann er viktig. Er mangt man kan drikke som smaker godt. Drikker mye vann men en del Bonaqua og solo. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg