Jeg hadde time på sykehuset i går!
Da går jo lissom den dagen! 🙂
Det var masse SMS i forkant. Husk timen. Gang på gang…Dato og link. Flere dager og til om med uker i forveien. Så man ikke skulle glemme dette. Og så var det å melde seg når man kom. Flere SMS og link igjen. Man er der og man har har meldt fra ved ankomst. Hvor man skal gå og vente. Tavle-beskjeder også, man ser hele tida hva man skal gjøre. Så er det min tur, ny SMS og beskjed på tavla igjen! Veldig flott egentlig..Man er i systemet og da er det bare å forholde seg til disse SMS ene. Og man henger greit med!
Personen som behandlet meg, kunne ikke vært hyggeligere.
Så da alt var gjort! Mye greier egentlig. Mange forskjellige tester og prøver. Og jeg måtte også ha ny øre-skylling og støp inne i øret. Men alle jeg var hos var svært hyggelige!
NAV søknad ble sendt mens jeg var der, utrolig effektivt! Alt var en en fryd!
Men så, da jeg skulle gå fikk jeg denne lappen i hånda!
Er det mulig tenker jeg, her er det folk med store hørselshemninger og så skal man ringe??? Her stoppet lissom all fornuft inn! Vi som hører dårlig ringer ikke!!!
Min konklusjon er: Hvorfor ikke en mailadresse, SMS, en app, eller en annen løsning! Dette funker ikke altså, her bør det jobbes med siste biten av det nye datasystemet! For meg var det bare rart og veldig pling plong…Henger ikke på grep! Alle har ikke folk hjemme som kan ringe for seg! Vi som hører dårlig liker ikke ringe..Vi takler det bare ikke. Se bildet nedenfor.
Ikke logisk…
Enig. Systemet ellers var jo helt topp og digitalisert, og så ender de opp med denne lappen😝
Alt funka bra… Men så ble det bare så utrolig rart..Med denne siste lappen 😀😀 De har en jobb å gjøre spør du meg.
Sykehusene burde vært tilknyttet Helse Norge for timebestilling. Skjønner ikke hvorfor Dips (pasientsystemet ikke kan det.)
Dette var rart synes jeg. Det burde vært knyttet opp. For en lapp med et slikt telefonnummer var ikke helt logisk. Vi ringer ikke. Og folk hører jo dårligere enn meg også.
Jeg får alle innkallinger til sykehus på Helse Norge; så sykehus er tydeligvis tilknytta det. Men vet det er noen som bruker Helseboka og Helseplattformen også.
Her må jeg uansett ringe, og det synes jeg var kjipt. Siden ballen er kastet over til meg.
Jeg får svar fra Nav og da må jeg selv sette i gang prosessen.
Men vi får se, kanskje det går uten å ringe! Det er lov å håpe…
.. Ha en fin kveld! 🙂
Enig. Bedre med mail og sms. Håper de skjønner det snart. Kalvøya er en fin badeplass. er god plass og mange toaletter rundt på øya. Men da jeg var der sist var flere av de stengt. Litt av et opplegg og tømme/vaske de hver uke når det er flere hundre som besøker Kalvøya om sommeren. Var syk i går men jobba til kl 10 før jeg sa takk for meg. Men i dag er jeg frisk. Ha en fin kveld.
God morgen. SMS er greit, vi liker jo å skrive og taste. Men ringe er pyton.
Høres ut som en flott badeplass. Viktig med toaletter på badesteder. Man er jo der noen timer og
har med mye drikke når det er varmt. Skal dra dit en dag i sommer. Liker steder med god plass.
..
Håper du holder deg frisk fortsatt. Og ønsker deg en flott dag! I dag blir det varmt!
Merkelig at du fikk en lapp og kan ringe, men vi som hører dårlig ringer ikke. Her er sykehuset tilknyttet Helse Norge, jeg kan sende mld til sykehuset om det er en time som skal endres. Men jeg gikk til en klinikk her i byen, hvor det er leger og audiografer. Der kan jeg sende e- post og det fungerer fint. Ha en fin kveld, og klem fra meg.
Den lappen skjønte jeg ikke noe av. Helt molbo.
Vi som hører dårlig, ringer lite. Og i hvert fal ikke slike viktige hvor man må konsentrere seg.
Få beskjeder tilbake om mulige alternativer. Da kan man ikke svare i hytt og pine. Dette var ikke greit.
Høres ut som et bedre system hos dere.
..
Kos deg med sommeren og nyt dagen! Varm klem fra meg!
Nei, det der var ikke logisk! 😪😪 la dem få vite…. klem 😘😘
Ja, vi ringer ikke vi som hører dårlig. Viktige beskjeder får vi ikke med oss. Det blir bare å gjette.
Så rar taktikk av sykehuset.
God klem <3