på jakt etter nye grønnplanter

Reklame | Ellos

 

Det koster svært lite. Det er i grunn bare fantasier som stopper deg. Hvorfor ikke bruke noe som du har i huset. Paprika som ligger i kjøleskapet, en appelsinsten, tomat – du skjønner sikkert hvor jeg vil. Få det til å spire og gro. En potte med noe jord er alt du trenger. Her har jeg satt frø fra en spisspaprika. Tidligere hadde jeg tatt vare på frø og lagt de i et kaffefilter i en boks. En boks jeg har frø i…

 

Grønn og fin. Satt det litt sent så er jo ikke sikkert det kommer noen paprika på denne planten..Men det er ikke det som er poenget. Jeg fikk en fin plante som lyste opp i kjøkkenvinduet mitt. Bare flyttet den når jeg skulle ta bilde.. Nesten gratis og like fint som en grønnplante til 49.- synes nå jeg da. #grønnplante #såselv #billig #spare #hørselblogg

 

Ha en fin mandag da…

 

 

 

KLIKK PÅ STOLEN HER – Høsten banker på – koselig med grønneplanter og siden den ble billig  – så er det  jo alltid noe nytt man trenger til heimen. Skal kjøpe meg en ny stol i høst jeg altså..Den jeg har er helt sittet i stykker snart..

NORDFORM

15 kommentarer

Siste innlegg