på en god dag i november

 

Ikke galt i dag  – november

Måneden jeg ikke er glad i

Men står i det for det kommer andre måneder utover

Fine deilige måneder men vi må runde og runde til nytt år

Og etter der og der så hjelper det på

April og mai

Og mai er min favoritt  – det grønnes og livet er i gang igjen i skog og mark

Og trekkfuglene og Linerla er tilbake

De kommer i april

Dette blir jeg glad av!

Sånn vil det være

Jeg skifter ikke favoritt fordi november var fin i dag.

Nei må være tro og tenke det blir atter mai

Men det er noe med det

Våren kommer og går! Høsten vet vi hvor vi har!!! Den svikter ALDRI <3 

 

 

Bilder fra i dag – rødkløveren har enda ikke tatt kvelden! Litt om november skrev jeg i går, se her: november – delte meninger 

 

 

Nyt – vel ja – det nærmer seg lillelørdagen!

 

 

4 kommentarer
    1. Hehe – det er godt vi kan ha vær våre favorittmåneder! September er nok min beste måned – men liker jo hele høsten! Vinter er vel det jeg liker minst……! God klem <3

      1. Hehe…september er en kos måned. Den kan være varm og fin og til og med bad blir det da! Vinter liker jeg – hvis det ikke er snø! Haha….Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg