P å s k e

 

Grelt vær…..tja 💛 Får ikke gjort så mye med det da! Tok en runde i byen så på tampen i dag. Kjøpesenteret holdt oppe til kl: 2000, trodde nesten det stengte før! Siden det er helligdag i morgen – at de fulgte åpningstider på lørdager!

 

Men fikk ikke så veldig påskestemning i dag..Men det kommer sikkert..Håper det blir noen late dager og ikke for mye styr med mora mi og sånn…Det fortjener jeg ikke! 💛 

 

Som sagt har jeg ingen planer, være hjemme og slappe av..Gå turer, det er deilig! I dag gikk jeg gjennom tre skoger her på øya, ble sliten..Litt uvant å gå opp og ned og klatre…Gått veldig mye rette veier på asfalt til og fra jobben! Gå i skogen er helt annerledes…

 

 

Men det kommer, men var litt lang løype 💛 Og før det hadde jeg vært på jobb, så handlet for mamma og vært hos mamma…litt sånn – tempo! Men nå er skuldrene senket, det er så deilig! Så nå har vi åpnet påskeegg og slapper av her i heimen…Gjør godt! Tenker at i morgen blir det noe godt i glasset,,,for da begynner påsken! Påsken er for meg fridager…

 

Menighetsbladet kom i postkassa i dag og titter gjennom det! Har ingen tradisjon med kirken i påska her vi! Tittet over livets gang, det vil si døpte og de som har reist…Man tenker sitt og sitter igjen med at det er viktig å gi livet mening…fylle dagene med innhold! Fjellet er kost det når man har egen hytte, hvis ikke så er det greit å være hjemme! 💛 Tenker Solliv! 

 

Fjols til fjells? 

10 kommentarer
    1. Høres ut som den perfekte påskeferie, spør du meg.🐣🐥Full relax høres perfekt ut.🤩Kos deg masse med fridager foran deg.🐥🐣

    2. Åh vet du hva, jeg kunne tenkt meg å slappet HELT av i påsken, det hadde vært helt perfekt. Skal skvise inn litt avslapping også vet jeg🤗 God påske flotte du

    3. Fjellet i påska er ikke no for meg – liker ikke å oppsøke snøen nå om våren…. er bare glad den er borte. Derimot kan jeg jo sette “hytta” mi der jeg måtte ønske, så …. jeg ruller! gooood klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg