Østfoldjul

 

God ettermiddag. Håper du koser deg. Jeg har gått tur nr. 1 i dag. Blir sikkert flere. Jeg er nok ikke den typen som sitter rolig og spiser marsipan fra morgen til kveld. Smaker jo det da! Men man må bevege seg! Vi skal spise middag her etterhvert. Skreller poteter og diller med det! Julemat må man ha <3 Stekte litt rundstykker på morgen. De ble gode. Legger ut oppskrift i et annet innlegg. 

 

 

Juleværet her i Østfold. Liker det slik jeg. Må ikke ha snø her ved kysten. Blir bare søle og klin.

 

Litt høst og litt vinter på en gang..Og nesten sommer…hehe. Det er så mildt og deilig. Trenger ikke fyre i ovnen engang! 

 

KOS DEG VIDERE – DET ER JUL VETTU

 

4 kommentarer
    1. deilig vær hos dere,litt frostrim her men fint vær,men jeg må holde meg inne til 13 januar,det er slitsomt ,sukk :=) men jeg må gjøre det beste av dagen,torsk hadde vi til middag og multekrem nå etter middagen,nå skal jeg strikke litt og i morgen får vi litt besøk :=) ha en fin kveld da

      1. Veldig deilig vær i dag! Fisk er det beste. Det er alltid nydelig mat. Det er lenge for deg. Men nå er det i hvertfall litt å se på TV – litt trøst. Ellers så får man kose seg med radio og strikk. Titte litt i blader. Takk til deg og fin kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg