Osloturen i går..

Hei igjen. Tok en tur på sparket i går. Liker ikke planlegge så mye jeg. Fant plutselig ut at onsdag var en fin dag. Fri torsdag. For å mase ut på jobb etter tur er slitsomt. Blir jo sent i seng. Så da passet det med tur i går. Må dele opp bildene litt. For det blir mange bilder. Elsker bilder jeg. Moro med litt annet enn skog og sjø…

Litt bilder..

 

 

Maten 🙂 utrolig godt. Dette er med kylling. Vi spiste på Tullins. Et sted jeg har spist ofte. Liker meg der.

 

Folk haster avgårde. Stor trafikk i Oslo.

 

 

Typisk bilde fra Oslo.. Trikk og høye bygninger..

 

Kjent for dem fleste.

 

#trafikk #by #trikk

Kommer ut med flere bilder. Det ble mange bilder.

6 kommentarer
      1. Veldig gøy, det er alltid gøy å leve her og nå vet du….Trikk og høye bygninger hører med. Men Oslo har masse annet som du vet. Du som bor i Oslo. Veldig glad i Oslo jeg.

    1. pssst,, måtte bare innom dette innlegget. Du har jo stått rett fremfor hotellet vi bruker mest, Sandic Oslo City, Ser at gamle ” Hotell Viking” begynner å bli ferdig. Det var første hotell jeg lå på, bare 9 år gammel. Det har jo hatt mange navn, hvor det mest prangende var Royal Christiania. 😀 takk for oppdatering 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg