Oslo med kultur og tåke

 

Det blir et bildeinnlegg fra Oslo! Juletre med sko fra balletten. Fra operaen så klart. Der var det også nydelig musikk fra et barnekor. Masse stolte foreldre også. Ville ikke ta noen bilder der. De fikk masse klapp og var så stas. Foreldrene filmet, ja det var rørende. 

 

 

Stranda nede ved operaen. 

 

 

Is og tåke i Oslofjorden. 

 

 

Her pleier jeg å dra bade på sommeren.  Sommer og sol da har Solliv med sekk og badetøy!

 

 

Munchmuseet.

 

 

En eller annen fotoutstilling. 

 

 

 

Et fartøy på sjøen…Tåkeluren ulte hele tida. 

 

 

Mellom Operan og Munchmuseet.

 

 

Inne på operaen. Ble en kaffekopp der også. 

 

 

Fasaden

 

 

Moren

 

 

Det er der jeg skal kjøpe meg leilighet nå jeg drar inn noen kroner på lottolappen. 

 

Og nedenfor en veldig populær sauna..Min drøm er å booke meg inn noen timer og så legge på svøm i fjorden..Men litt tiltak..Hadde jeg bodd i Oslo så hadde jeg nytt dette altså..Men akkurat der er jeg litt treg, vått hår, togtur og gåtur hjem – vel man ber jo nesten om å bli forkjølet med den reiseveien da. Men man kan jo booke seg inn på et hotell. Kort vei, inn i varmen. 

 

Det var noen litt annerledes bilder fra Oslo ❤️

 

16 kommentarer

Siste innlegg